Gravatar

#21 fubar 12 år siden

Sjovt man vælger at lave så radikale ændringer op til en stor slutrunde. Hvorfor ikke ikke indføre reglen noget tid forinden så spillere og dommere har tid til at vende sig de nye regler. Hvem husker ikke vm 98 da Danmark fik smidt to mand ud, i en på ingen måder hårdt spillet kamp?
Gravatar

#22 davenport 12 år siden

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2012/06/05/060519...

Det er jo sygt, så mange penge der er i bold..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Åkepool 12 år siden

davenport (22) skrev:
Det er jo sygt, så mange penge der er i bold..

Ja, jeg har helt sikkert valgt den forkerte levevej.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#24 HonoDelLoce 12 år siden

fubar (21) skrev:
Sjovt man vælger at lave så radikale ændringer op til en stor slutrunde.

Man ændrer overhovedet ikke reglen. Man vælger bare at fokusere på en allerede eksisterende regel.

I fodboldloven hedder det sig, at man ikke må (forsøge at) påvirke dommeren. Det gælder sig brok, overdrevet rulleri ved frispark og endda så lidt som at rejse hånden i vejret, når man appellerer for offside.

Det har været det samme ved jeg ved ikke hvor mange slutrunder nu. Man vælger et område, hvor man mener, der trænger til fokus, og så går man helt amok. Det har tidligere været omkring film, offside, to-fodede tacklinger osv, og fælles for hver slutrunde er, at det ofte resulterer i en overeksponering og kommer til at koste på andre områder.

Jeg er s'gu glad for, at jeg ikke er dommer, for der er ekstremt meget, der skal skal holdes øje med. Så bliver man påduttet udefra, at man skal holde EKSTRA meget øje med noget - det vil altid koste noget et andet sted.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 fubar 12 år siden

så fik dommeren da lige ødelagt min kamp..
Gravatar

#26 Ericmase 12 år siden

Så er UEFA-helvede begyndt og har lige set at en dude fra Grækenland få rødt kort og at Polen fører med 1-0...

Følger ikke så meget med i fodbold-branchen :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#27 fubar 12 år siden

hehe. ser kampen med engelske kommentatorer
"is it not what we call a good old shoulder tackle?"
Svar: "no not anymore now it is a free kick!"
Gravatar

#28 Kruse 12 år siden

Slet ikke nogen tosset kamp mellem Russerne og Tjekkerne :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#29 Flemming Larsen 12 år siden

Slet ikke så dårligt af DK. Det er ikke den store tillid folk har til DK.
Gravatar

#30 The Insider 12 år siden

Hold. Da. Fest. Hvor er det dog fuldkommen vanvittigt! Men naturligvis også fuldkommen fantastisk! Også selvom vi naturligvis taber de næste to kampe hhv. 2-0 og 3-0. Formidabel indsats af især Simon Kjær, og Christian Eriksen bekendtgjorde endnu en gang, hvorfor han ville være yderst velgenet som bænkevarmer for FC Fyn.

"Jamen, Johan... Han havde næsten intet at gøre godt med pga. taktikken og holdkammeraterne..."

Nuvel. Men han er stadig ass.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: