Simon Kjær vælger at spille sin første gode kamp i afsindigt længe! Og Stephan Andersen var fuldstændigt sikker! Og jeg var inden kampen en smule bekymret ved Simon Poulsen, men han satte fuldstændigt de forventninger til skamme. Fantastisk indsats.
The Insider (30) skrev:
Christian Eriksen bekendtgjorde endnu en gang, hvorfor han ville være yderst velgenet som bænkevarmer for FC Fyn
Han spillede ikke en specielt god kamp, nej, og han har heller ikke været i god form de seneste par kampe. Men Schøne gjorde det jo ikke bedre, og havde en hel del boldtab i den korte tid han var på banen.
Men kampens spiller må helt sikkert gå til Krohn-Dehli, som bare bliver bedre og bedre på landsholdet, og scorer et helt forrygende mål.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fremragende indsats af de fire bagerste. Kvist virkede overmatchet og der var en del frie rum mellem forsvar og midtbane. Et lille tyveri, men vi klager ikke. Den neutrale fodboldtilhænger vil sikkert mene, at kampen fik den forkerte vinder.
Jeg vil også mene vi fik en del dommerkendelserne med os - eller rettere ikke dømt mod os. Var det ikke 2 gange vi havde hånd/arm på bolden i feltet? Uforsætteligt jovist, men de kunne vist sagtens være dømt.
Fanme fantastisk!!! Nu er jeg spændt på om Portugal ikke spiller elendigt, så vi har en chance. Tror tysken vinder det hele.. De har vundet alle 10 kampe op til, og har et super hold. Jeg er et stort smil :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og så var Holland da heller ikke mere overlegne. Begge hold havde da 8 skud på mål, så der var vi fint med. At Holland så udover det havde ca. 10 skudforsøg og DK 0, viser jo bare at vi rammer hvad vi skyder efter og Holland er hamrende uskarpe ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#31 Kruse 12 år siden
Han spillede ikke en specielt god kamp, nej, og han har heller ikke været i god form de seneste par kampe. Men Schøne gjorde det jo ikke bedre, og havde en hel del boldtab i den korte tid han var på banen.
Men kampens spiller må helt sikkert gå til Krohn-Dehli, som bare bliver bedre og bedre på landsholdet, og scorer et helt forrygende mål.
#32 kasperfmn 12 år siden
Alt i alt super spændende kamp - jeg kan slet ikke holde til, at det går godt for Danmark. Det er ikke godt for mit blodtryk!
#33 Richard Burton 12 år siden
#34 loki 12 år siden
#35 Popeye 12 år siden
Et lille tyveri, men vi klager ikke. Den neutrale fodboldtilhænger vil sikkert mene, at kampen fik den forkerte vinder.
#36 loki 12 år siden
#37 davenport 12 år siden
Nu er jeg spændt på om Portugal ikke spiller elendigt, så vi har en chance. Tror tysken vinder det hele.. De har vundet alle 10 kampe op til, og har et super hold.
Jeg er et stort smil :D
#38 Åkepool 12 år siden
Og så var Holland da heller ikke mere overlegne. Begge hold havde da 8 skud på mål, så der var vi fint med. At Holland så udover det havde ca. 10 skudforsøg og DK 0, viser jo bare at vi rammer hvad vi skyder efter og Holland er hamrende uskarpe ;)
#39 loki 12 år siden
#40 Kruse 12 år siden