De spiller sgu' hamrende lækkert mod Tyskland de italienere. Hvis de går videre til finalen(hvilket det ser ud til), så har de bare at vinde over Spanien.
Spanien - Italien kampen fra den gruppespillet var også en af de mest underholdende kampe... Så en gentagelse vil ikke være af dårligt.
Italien har spillet fantastisk indtil videre. To flotte assists og mål. Når man ser Balotelli lave sådan nogle ting, så kan man bedre forstå hvorfor der er så mange der er skuffede over hans opførsel. Han har et stort talent.
I øvrigt sagde hans agent Raiola for to dage siden at Italien ville slå Tyskland og at Balotelli ville lave hattrick. Må jeg foreslå at de limer trøjen fast til ham så han ikke kan tage den af i sådan et tilfælde :)
#341 tiany 12 år siden
Spanien - Italien kampen fra den gruppespillet var også en af de mest underholdende kampe... Så en gentagelse vil ikke være af dårligt.
#342 Kruse 12 år siden
Bare med flere mål og et andet udfald :)
EDIT: Eller den må egentligt gerne komme i straffesparkskonkurrence, så længe at italienerene vinder :)
#343 The Insider 12 år siden
#344 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
Han har et stort talent.
I øvrigt sagde hans agent Raiola for to dage siden at Italien ville slå Tyskland og at Balotelli ville lave hattrick. Må jeg foreslå at de limer trøjen fast til ham så han ikke kan tage den af i sådan et tilfælde :)
#345 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
#346 davenport 12 år siden
#347 Kruse 12 år siden
#348 Kruse 12 år siden
#349 davenport 12 år siden
Gider ikke se finalen. Hverken italiensk eller spansk fodbold siger mig noget som helst. Det er mig fuldstænde ligegyldigt hvem der vinder.
#350 JannikAnd 12 år siden