Jeg har altid synes at sydeuropæiske hold er så klynkende og filmende, når det ikke lige går deres vej. Bare det der de altid gør med armene når der kommer en kendelse er nok. "uh uh, det var ikke mig.." Nu er det bare fuldstændig ligegyldigt. Håber på noget moderat spændende OL. (Cykling siger mig ikke det store, tynde mænd der cykler ligeud..) Kvindelig mud-wrestling, der i mod... :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg vil også sige at jeg synes langt bedre om den omgang fodbold, det italienske landshold har spillet ved denne turnering, end alle de tidligere turneringer jeg har set det italienske landshold ved.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hvor var det en fantastisk kamp. Og så får vi drømmefinalen i mellem Spanien og Italien. Nøj hvor er jeg fuld af lovord over dette her italienske landshold.
Mest af alt så ser jeg det samme sammenhold som det der gjorde dem til verdensmestre. Alle kender deres rolle og arbejder for holdet. Og en spiller som Pirlo er for alvor blomstret op. Det ser ikke ud af så meget det han gør, men han tiltrækker sig så meget opmærksomhed at han skaber plads til de andre.
Mest af alt så ser jeg det samme sammenhold som det der gjorde dem til verdensmestre.
Lige præcis! Der er den samme selvforståelse og sult, som guldholdet fra '06. Holdene de to sidste slutrunder har været mærkelige konstellationer og middelmådige spillere og gamle afdankede gengangere.
PIS! Gider ikke se finalen. Hverken italiensk eller spansk fodbold siger mig noget som helst. Det er mig fuldstænde ligegyldigt hvem der vinder.
Italien spiller ikke megameget Italiensk for tiden. Hvis de holder tempoet fra i dag, og Spanien vågner lidt op ovenpå deres semifinale, kan det blive enfed finale.
Nej, men jeg tror de vil være noget mere afventende mod Spanien, da de godt ved, at Spanien nemt kan spille sig ud af højt pres, og slå kontra. Men ja, jeg håber også at Spanien viser mere tænder og angriber.
#351 JannikAnd 12 år siden
#352 davenport 12 år siden
Nu er det bare fuldstændig ligegyldigt.
Håber på noget moderat spændende OL. (Cykling siger mig ikke det store, tynde mænd der cykler ligeud..)
Kvindelig mud-wrestling, der i mod... :)
#353 Kruse 12 år siden
#354 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
Mest af alt så ser jeg det samme sammenhold som det der gjorde dem til verdensmestre. Alle kender deres rolle og arbejder for holdet. Og en spiller som Pirlo er for alvor blomstret op. Det ser ikke ud af så meget det han gør, men han tiltrækker sig så meget opmærksomhed at han skaber plads til de andre.
#355 JannikAnd 12 år siden
#356 Babo84 12 år siden
#357 MMB 12 år siden
#358 Babo84 12 år siden
Nej da. Men hvis Torres scorer det afgørende mål som sænker Italien, så er svaret, ja :)
#359 Kochie 12 år siden
Italien spiller ikke megameget Italiensk for tiden. Hvis de holder tempoet fra i dag, og Spanien vågner lidt op ovenpå deres semifinale, kan det blive enfed finale.
#360 Babo84 12 år siden
Nej, men jeg tror de vil være noget mere afventende mod Spanien, da de godt ved, at Spanien nemt kan spille sig ud af højt pres, og slå kontra. Men ja, jeg håber også at Spanien viser mere tænder og angriber.