Og så er der andre som burde lære at tage sådanne diskussioner op på tomandshånd med de personer det drejer sig om, i stedet for at inddrage hele sitet. :)
Er problemet at folk kommer med links til lavere priser i køb/salgs-trådene? Det er selvfølgelig ikke så flinkt mod den der vil sælge, men en stor hjælp til da mange andre der vil købe, en flink gestus.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det med prisen syntes jeg er helt ok, men ofte drejer nogen folk det over i helt andre emner, hvilket kan være temmelig irriterende både for personen der har oprettet tråden og for øvrige læsere. #2 emnet er sat under tagwall, hvor jeg mener der er plads til at oprette sådanne emner. Men jeg kunne selvfølgelig begynde diskutionen i en tråd omhandlene, hvem der lage stemme til barnet i "det mig der snakker". Derudover mener jeg at god pli i tråden, er i største interesse for alle bruger på filmz.dk, og derfor et relevant emne.
Der vil næsten altid komme nogle off-topic kommentar. Jeg mener nu ikke at det er så slemt igen i Køb/salg trådende. Men ja, jeg kan da godt se at det kan være irreterende. Det ændre sig (u)heldigvis ikke lige foreløbigt.
#1 filmz-turborallye 20 år siden
Især i køb og salg har folk det med at gå amok og komme med ligegyldige kommentar. Tænk jer om inden i skriver.
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
#4 lagoni 20 år siden
#5 filmz-turborallye 20 år siden
#2 emnet er sat under tagwall, hvor jeg mener der er plads til at oprette sådanne emner. Men jeg kunne selvfølgelig begynde diskutionen i en tråd omhandlene, hvem der lage stemme til barnet i "det mig der snakker". Derudover mener jeg at god pli i tråden, er i største interesse for alle bruger på filmz.dk, og derfor et relevant emne.
#6 filmz-turborallye 20 år siden
#7 lagoni 20 år siden
(undskyld, ku' ikke lade være)
#8 Scherlund 20 år siden
Der vil næsten altid komme nogle off-topic kommentar. Jeg mener nu ikke at det er så slemt igen i Køb/salg trådende. Men ja, jeg kan da godt se at det kan være irreterende. Det ændre sig (u)heldigvis ikke lige foreløbigt.
#9 chandler75 20 år siden
#10 filmz-ataris 20 år siden