Gravatar

#21 filmz-ataris 20 år siden

#19 - Jeg synes da Lagonis humor (eller mangel deraf) er meget relevant :)

Tai ju ah! mm hai o jow got lei go bau!!
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#22 DarkLight 20 år siden

Udemærket teori, som desværre ikke rigtig holder. Koncentrationsevner ville først blive et valid emne, hvis diskussionen foregik realtime.
Her kan man vende tilbage til emnet, når man lyster.

Personligt synes jeg vi har for lidt mummitrolde i vores diskussioner, men det er bare en dårlig vane fra et andet forum :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#23 El vez 20 år siden

Diskussionen på denne tråd foregår da næsten i realtime, 23 indlæg på under en time ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#24 filmz-turborallye 20 år siden

#17 nej som jeg også har skrevet her er prisoplysninger efter min mening velkomne, læs tråden. Men læs de sidste to tillæg i den tråd så kan du jo se et eksempel. Gider ikke begynde at remse op af eksempler men der findes en del. Også var det vel i øvrigt john travolta selv der lagde stemme til, derudover god humor kan man ikke få nok af, dårlig humor er som en sur prut man trænger til at komme væk.
Gravatar

#25 DarkLight 20 år siden

Det er nu kun fordi de fleste af os sidder på arbejde, og det er fredag. Eller? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 filmz-ataris 20 år siden

Jeg tror egentlig trådende ryger ud på at sidespor, fordi alle ikke altid har noget at sige til pågældende emne. Det har jeg sikkert heller ikke selv altid.

#24 - Bruce Willis lagde stemme til Mickey (hvis jeg husker hans navn rigtigt)
Gravatar

#27 El vez 20 år siden

#26 Vås, sikke noget pjat! Så ville vi jo bare ende med en fuldstændig indholdsløs diskussion!

#28 I hear ya.

#29 Der er ikke langt til 1000! :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#28 filmz-turborallye 20 år siden

#26 ataris og hvor er det så lige at folk der ikke har noget at sige alligevel har et behov for at sige noget. Sådanne mennesker bliver man da træt af.
Gravatar

#29 DarkLight 20 år siden

/me begynder at hænge Tom Cruise malerier på væggene i denne tråd.
Gravatar

#30 filmz-ataris 20 år siden

#28 - Fordi de ligesom jeg har alt for meget fritid i ferien :)

Desuden må jeg indrømme at jeg synes trådende plejer holde sig ret pænt on topic, for det meste. At denne tråd ville køre ud på et sidespor kunne måske forudsiges.

Skriv ny kommentar: