Nu har jeg trods alt været her længe - Men til stadighed møder jeg nye vendinger og udtryk som jeg har svært ved at præcisere.... Er der ikke et behjertet menneske der kan lave en liste over 'fagudtryk' - så vi udenforstående kan følge med - og lære noget nyt :)
Jeg leder i al enkelhed efter forklaringer på ord som: Bootleg - Digipack - AlphaPack o.m.a
Med hensyn til Bootleg så mener jeg det er når man producere og sælger en ulovlig ting, f.eks. den der Jurasic park box hvor det hele er DTS eller hvo'en det lige er. Det er en såkaldt bootleg, eller bedre eksemple star wars ep 4-5-6 orginal udgave som bliver solgt på dvd er Bootlegs af Laser disk udgaverne, da de orginale versioner SW aldrig har været på dvd.
Ret mig folkens hvis jeg tager fejl 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Cyberdog 20 år siden
Nu har jeg trods alt været her længe - Men til stadighed møder jeg nye vendinger og udtryk som jeg har svært ved at præcisere....
Er der ikke et behjertet menneske der kan lave en liste over 'fagudtryk' - så vi udenforstående kan følge med - og lære noget nyt :)
Jeg leder i al enkelhed efter forklaringer på ord som:
Bootleg - Digipack - AlphaPack o.m.a
Kom nu - I ved jo det hele.......... :)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#2 elwood 20 år siden
men med hensyn til indpakninger, er der lidt at begynde med her.
Oversigt
Med hensyn til Bootleg så mener jeg det er når man producere og sælger en ulovlig ting, f.eks. den der Jurasic park box hvor det hele er DTS eller hvo'en det lige er. Det er en såkaldt bootleg, eller bedre eksemple star wars ep 4-5-6 orginal udgave som bliver solgt på dvd er Bootlegs af Laser disk udgaverne, da de orginale versioner SW aldrig har været på dvd.
Ret mig folkens hvis jeg tager fejl 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-sanjo 20 år siden
#4 elwood 20 år siden
så jeg spurgte også engang hvad de forskellige indpakninger var.
#5 nakalay 20 år siden
#6 elwood 20 år siden
#7 nakalay 20 år siden
#8 elwood 20 år siden
#9 davenport 20 år siden
#10 elwood 20 år siden
var der mere
8-)