Gravatar

#21 filmz-phalanx 21 år siden

jeg downloader masser af film og musik ULOVLIGT og har det aldeles glimrende, og jeg kan så også fortælle at jeg har omkring styk 200dvd og en 200vhs. hvis jeg kan lide filmen så køber jeg den på dvd, og hvis ikke den er pengene værd beholder jeg den på min com, grunden er at jeg ikke vil betale 200kr for en film jeg ikke er sikker på er det værd, det har jeg ikke råd til, og nu skal i lige passe på alle i moralens vogtere herinde vi har da alle lavet et eller andet mere eller mindre ulovligt røget en pipe hash/pot, kørt med for meget alkohol i blodet ikke set os til højre og venstre når vi går over vejen osv. og alt det lort med at industrien taber super mange penge tror jeg ikke på, mit argument er at der stadig bliver spyttet film ud på samlebånd, så der må jo være penge i skidtet
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#22 HeavyClaus 21 år siden

Til dem der vil se om filmen inden de køber den har jeg et glimrende fif, som vidst nok skulle være fuldstændig lovligt!
Ja det er rigtigt! Det er muligt at "afprøve" en film uden at betale hele 200kr for den og uden at hente den på nettet!
Hvad tænker du sikkert? Hvordan kan ham HeavyClaus dog være SÅ klog? hvad er hans hemmelighed?

Jo, jeres sorger er ovre! Jeg vil dele hemmeligheden med jer:

BLOCKBUSTER!
Gravatar

#23 Morbid 21 år siden

Og hvad som med de sidste 95% af filmene? Dem som ikke kan lejes i blockbuster
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#24 Michael Andersen 21 år siden

#23 Dem kan du finde på biblioteket om 5 år.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#25 Morbid 21 år siden

#24 Det ville være suverænt, tror dog desværre ikke på det. Hvis de ikke har dem nu, har de dem heller ikke om 5 år.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#26 filmz-yoshimura 21 år siden

#21: Hvis du mener, de ting, du remser op, er ok, fordi alle andre da sikkert også har gjort det, så tager du ikke bare fejl, så er du også umanerligt ubegavet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#27 frahm-2 21 år siden

Det er da rigtigt at der er film, der ikke findes i blockbuster eller på biblioteket. Det er også det der er det fantastiske uudnøttede potentiale ved downloadning, nemlig at man kan downloade film fra Asien, Sydamerika, eller sågar Afrika. Film som man ellers ikke uden meget besvær ville være istand til at få fat i. Disse film er for mig lidt et grænseland, da der jo er lavet masser af gode film, som vi i Danmark ikke kan få at se på andre måder. Desuden har jeg bestilt asiatiske film på internettet, som jeg ikke er helt sikker på ikke er piratkopier, men det ved man jo først når man har filmen i hånden.
Desværre er de fleste film, der bliver downloaded ikke asiatiske, sydamerikanske eller afrikanske, de fleste er amerikanske eller sågar danske. Det er film som man sagtens kan se i biografen eller købe i den nærmeste Fona. Undskyldningen med at man ikke vil betale 200 kr. for noget man ikke ved hvad er er en stor omgang lort når det kommer til amerikanske film. Har man adgang til internettet kan man både se trailer, læse anmeldelser osv. og er man stadig ikke sikker på om filmen er 200 kr. værd, så kan man jo enten leje den i Blockbuster eller vente til den falder i pris, for virkeligheden er jo den, at DVDer falder forholdsvis hurtigt i pris. Venter man bare ca. et halvt år vil prisen normalt være nede på 100 kr. og det skulle jo være til at klare.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#28 filmz-phalanx 21 år siden

#26 javel ja, det siger du godt nok, kan vi blive enige om at der er nogle forbrydelser der er mere alvorlige end andre,,, det er self. irrelevant.. men under alle omstændigheder behøver du ikke nedgøre min hjernefunktion bare fordi jeg mener noget andet end dig,, det syntes jeg er ubegavet.
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#29 HeavyClaus 21 år siden

Lige præcist! Smukt formuleret :D

Har intet imod det, hvis filmen er fuldstændig umulig at få fat i, da der på den måde alligevel ikke mistes potentiel køber...
Som du siger er det desværre langt fra alle der holder sig til disse film!
Jeg er simpelthen ved at brække mig over folk, som beskytter piratkopiring med næb og kløer.
Nogen der vil være med i "For tyveri i storcentre" ?
Gravatar

#30 filmz-WSTE_M 21 år siden

Jeg vil ikke købe flere film hvis jeg ikke downloadede, jeg ville faktisk købe færre.
Hvis jeg ikke ved hvordan filmen er, så vil jeg ikke bruge penge på den, men hvis jeg nu ved at den er god, så køber jeg den.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.

Skriv ny kommentar: