Jeg ved ikke om jeg synes at det er amoralsk at downloade film. Jeg gider ikke selv, og kan egentlig godt lide at bryste mig af at jeg har en "ægte" samling DVD'er :-) Der ud over fremmer det ikke min interesse når jeg enkelte gange har set en kopi, for de har været i vildt dårlig kvalitet. Mht musik genere det mig ikke at hente det fra internettet. Da jeg fik internet downloadede jeg sindsygt meget musik, som jeg også fik brændt ned.....jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hørt en af dem. Det er musik som jeg aldrig nogensinde ville overveje at købe. Og jeg køber da stadig musik, for det er da alligevel sjovere at have originalen ;-) Og for lige at kommentere det med filmudlejning: Det har jeg fuldstændig droppet. Efter at der er blevet skiftet til DVD'er fra VHS synes jeg altså at det er gået ned af bakke med kvaliteten, sådan at forstå at jeg har oplevet alt for mange gange at filmene er fuldstændig ødelagt af ridser. Det gider jeg altså ikke at betale 40 kr for, og så ikke engang kunne få mine penge tilbage men istedet for få en film til gode, der er i lige så dårlig stand. Så køber jeg hellere en ubrugt film.... -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#31 Skobbolop 21 år siden
støt dit lokalsamfund og brug den lokal tank eller videoudlejer!!
WOOHOOO!!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#32 filmz-Asta 21 år siden
Der ud over fremmer det ikke min interesse når jeg enkelte gange har set en kopi, for de har været i vildt dårlig kvalitet.
Mht musik genere det mig ikke at hente det fra internettet. Da jeg fik internet downloadede jeg sindsygt meget musik, som jeg også fik brændt ned.....jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hørt en af dem. Det er musik som jeg aldrig nogensinde ville overveje at købe. Og jeg køber da stadig musik, for det er da alligevel sjovere at have originalen ;-)
Og for lige at kommentere det med filmudlejning: Det har jeg fuldstændig droppet. Efter at der er blevet skiftet til DVD'er fra VHS synes jeg altså at det er gået ned af bakke med kvaliteten, sådan at forstå at jeg har oplevet alt for mange gange at filmene er fuldstændig ødelagt af ridser. Det gider jeg altså ikke at betale 40 kr for, og så ikke engang kunne få mine penge tilbage men istedet for få en film til gode, der er i lige så dårlig stand. Så køber jeg hellere en ubrugt film....
-