Gravatar

#111 elwood 21 år siden

Er jeg den eneste som er vild på ide'en om et troldspejlet Boxsæt hehe, eller måske en best of, hehe VHS'er holder ikke hel rigtig i dagens standard. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#112 filt 21 år siden

He her, kender en der har optaget ALLE afsnit af Troldspejlet siden det første, og gemt dem! Så er man da sindsyg! :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#113 elwood 21 år siden

hva mener du, jeg vil snare kalde det ægte fan hehe.
Gravatar

#114 Outbound Sith 21 år siden

#112 Hvad skal han have, for at brænde dem over på DVD??? (j/k)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#115 elwood 21 år siden

Det kan ikke passe at der ikke kommer et boxsæt, med kommentar spor selvfølgelig, og al mulig baggrunds matriale.

Gravatar

#116 filmz-Funkymonkey 21 år siden

#115 kommentarspor siger du? lad os se, den har kørt siden 1989, hver mandag med undtagelse af de der er omfattet af folkeskolens ferieperioder, hvert afsnit varer cirka 25 minutter, så hvis vi skulle have kommentatorspor på alting ville det sige 25 (min) x (40) uger x 15 (år) = 15000 min = 250 timer
Hvis du kan sidde og se alt det igennem(med remastered 6.1 dts es selvfølgelig) for så derefter at se det igennem igen med kommentatorspor, så har du brug for at blive tvangsindlagt på en klinik for folk med sindslidelser :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#117 elwood 21 år siden

ok ok, så måske en dokumentar så da, hehe, men... nej for at citere en elendig film....Bring it on!

Hvad bliver Ext. LOTR trilogien i alt i minutter, bare lige for at ha noget at sammenligne med 8-)

og self sku det være remastered 6.1 dts es, så man rigtig kan høre Stegelmans sprøde stemme igennem ens hjemmebio.

Gravatar

#118 filmz-Zikor4 21 år siden

Kom lige til at tænke på, hvorfor laver de ikke et box sæt med Frids film. Den kunne hedde "Frids film: En ulykke kommer sjældent alene" så kunne man eksportere den til USA hvor de så kunne bruge den i tortur imod diverse terrorister, for man skal jo ikke være dansker bare for at forstå hvor ringe Frids film egentlig er.
Gravatar

#119 filmz-Funkymonkey 21 år siden

tjah ifølge IMDB så varer FOTR 208 min
TTT varer 223
og ROTK varer 251

Det vil sige en tid på 208 +223 +251 = 682 min = 11,37 timer
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#120 elwood 21 år siden

hmm, så må de bare lave nogle sæson bokse og begynde at få dem ud på markedet, manden fortjener det sku. hehe 8-)

Skriv ny kommentar: