Jeg synes det absolut værste Frid har sagt, var i MorgenTV da han anmeldte der. Han mente at Saving Private Ryan var "meningsløs" og derfor fik den kun én stjerne. Se det havde jeg svært ved at tage alvorligt.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Hvis manden har sagt det bør hav tæves og fyres... er han FULDTSÆNDIG SINDSYG... hvordan kan han sige det om et mesterværk af spielberg, og så give Bad Boys 2 5 STJERNE...
I må godt nok undskylde at jeg sådan "hiver" et 2 måneder gammelt emne op. Hvad bilder jeg mig ind...
Fedt at man bruger tiden på at hænge sig i det (Kadann)....
Og når vi nu er igang, Patriarch. Saving Private Ryan er IKKE et mesterværk. Personligt synes ikke at Spielberg har lavet noget rigtigt godt siden Nærkontakt af 3 grad.....
Tja.. go' gang flamebait du har smidt op, 'Matrix Fan' - jeg skal forsøge ikke at bide på..
Du er efter min mening både gal på den mht Spielberg og Matrix, og jeg ser også mig selv som inkarneret fan (hvad det så end har med noget at gøre).
Uanset hvad man synes om de enkelte film, er min pointe, at Frid er en forfærdelig anmelder med en filmsmag der ikke giver mening overhovedet og tilsyneladende skifter som vinden blæser. Hvis det ikke er din konklusion efter du har læst min post #18 har jeg svært ved at tage dig seriøst :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Andre tilfælde hvor han har været modsat mig samt det danske pressekorps (korps? hvilke krige har de været med i?): Confessions of a Dangerous Mind: 2 (som El Vez også skriver) Punch-Drunk Love: 1 (hvor han så udtalte at instruktøren må ha' drukket af natpotten!?!?) Adaptation: Kan ikke huske om det var 1 eller 2.
Jeg tænker tit at det da er fair nok at der også er anmeldere til folk som kan li' mere lette eller action-packed film, men tit giver hans anmeldelser ingen mening. Men hey, jeg kan jo self. bare la' vær' med at læse dem.
#27: "Punch-Drunk Love" har indlagt både romantik, spænding og samfundskritik. Den er skæv, krøllet og weird. Men det er første gang i lang tid, en film på halvanden time virker lang på mig. Den går simpelthen i tomgang og når slet ikke "Magnolia" og "Boogie Nights" til klodserne. P.T. Anderson må have drukket af natpotten, da han lavede dette mellemspil, der kun fortjener én omgang budding.
Han kan åbenbart kun lide romantiske komedier hvis de kører efter den sukkersøde Hollywood samlebåndsrecept. Så er de til gengæld gode! ...eller noget.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#21 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#22 Patriarch 22 år siden
Jeg tror ikke min hjerne overlever
#23 22 år siden
Fedt at man bruger tiden på at hænge sig i det (Kadann)....
Og når vi nu er igang, Patriarch. Saving Private Ryan er IKKE et mesterværk.
Personligt synes ikke at Spielberg har lavet noget rigtigt godt siden Nærkontakt af 3 grad.....
#24 Patriarch 22 år siden
Én stjerne til SPR... hvor er verden på vej hen...
#25 filmz-Kadann 22 år siden
Ah.. flamebait, yeees yes.
#26 El vez 22 år siden
Du er efter min mening både gal på den mht Spielberg og Matrix, og jeg ser også mig selv som inkarneret fan (hvad det så end har med noget at gøre).
Uanset hvad man synes om de enkelte film, er min pointe, at Frid er en forfærdelig anmelder med en filmsmag der ikke giver mening overhovedet og tilsyneladende skifter som vinden blæser. Hvis det ikke er din konklusion efter du har læst min post #18 har jeg svært ved at tage dig seriøst :)
#27 skittlez 22 år siden
Confessions of a Dangerous Mind: 2 (som El Vez også skriver)
Punch-Drunk Love: 1 (hvor han så udtalte at instruktøren må ha' drukket af natpotten!?!?)
Adaptation: Kan ikke huske om det var 1 eller 2.
Jeg tænker tit at det da er fair nok at der også er anmeldere til folk som kan li' mere lette eller action-packed film, men tit giver hans anmeldelser ingen mening.
Men hey, jeg kan jo self. bare la' vær' med at læse dem.
#28 filmz-vassago 22 år siden
#29 El vez 22 år siden
Han kan åbenbart kun lide romantiske komedier hvis de kører efter den sukkersøde Hollywood samlebåndsrecept. Så er de til gengæld gode! ...eller noget.
#30 chandler75 22 år siden