#100 Han kan vel kun vælge imellem de filmklip, som distributøren har clearet. Så giv lige manden lidt kredit, han har trods alt været det nærmest en normalt fungerende dreng har haft på en afgud i de sidste 16 år! :P
#100, ja Stegelman har også spoilet lidt, men tror det er rigtigt hvad #101 siger, at det ikke er ham der bestemmer det. Tror jeg egentlig heller ikke Frid gjorde, Frid er bare en kæmpe nørd.
stegelman er har trods alt holdt længere end de fleste + jeg vil meget hellere se og høre på ham end alle de andre,, undtagen dengang der kørte bogart,, men det er jo ikke mere
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Jacob Stegelman er gud...eller well han er sej, kan huske jeg så ham hel fra dengang det omhandlede Amiga spil, og jeg ser det stadigvæk, Filmanmeldelser i troldspejlet er måske ikke de beste, men jeg ser også mere troldspejlet som en god kombination af flere ting.
Men deres temaer de nogen gange har som f.eks. computerspilenes historier synes jeg nu ret godt om. Stegelman er tjaa, nogen påstår han er mit idol... hehe måske de har ret jeg det nok lidt på samme måde med ham som Gi-jones har det med Spielberg
Og for lige at blive lidt på topic, jeg kunne ikke fordrage frid, og kan stadig ikke. hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, jeg har sgu' troligt fulgt Troldspejlet siden den spæde begyndelse. Det var skægt at se klip fra nogle af de tidligere udsendelser da de viste computerspillets historie. Flere af klippene kunne jeg faktisk huske at ha' lappet i mig, da de først blev sendt. Bla. da han fortalte om forskellen på Nintendo og Segas 8-bit maskiner. Ak, ja... Nostalgien overvælder mig.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#101 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#102 filmz-Zikor4 21 år siden
#103 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#104 Captain Vallo 21 år siden
Stegelman er ikke en afgud...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#105 filmz-phalanx 21 år siden
#106 elwood 21 år siden
Men deres temaer de nogen gange har som f.eks. computerspilenes historier synes jeg nu ret godt om. Stegelman er tjaa, nogen påstår han er mit idol... hehe måske de har ret jeg det nok lidt på samme måde med ham som Gi-jones har det med Spielberg
Og for lige at blive lidt på topic, jeg kunne ikke fordrage frid, og kan stadig ikke. hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 filmz-Zikor4 21 år siden
#108 filmz-Kadann 21 år siden
Stegelman er helt sikkert så tæt på Gud man kan komme. ;) Jeg ser også meget frem til at jeg får dagvagter igen, så jeg kan se Troldspejlet. ;)
#109 Captain Vallo 21 år siden
Bla. da han fortalte om forskellen på Nintendo og Segas 8-bit maskiner.
Ak, ja... Nostalgien overvælder mig.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#110 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder