Kunne det ske at kylling et tve-kønet ? Synes at kunne huske den elsker at være sammen med bamse, på den ene eller anden måde, men samtidig er den også glad for Luna.. Det er sgu en lidt svær nød at knække :-/
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
jeg mener at have set et bamses billedbog episode hvor bamse og kylling snaver, det er self. ikke et bevis men jeg vil mene at enten er han en tøs eller også er han bøsse
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
jeg mener at have set et bamses billedbog episode hvor bamse og kylling snaver, det er self. ikke et bevis men jeg vil mene at enten er han en tøs eller også er han bøsse
jeg mener at have set et bamses billedbog episode hvor bamse og kylling snaver, det er self. ikke et bevis men jeg vil mene at enten er kylling en tøs eller også er han bøsse
jeg mener at have set et bamses billedbog episode hvor bamse og kylling snaver, det er self. ikke et bevis men jeg vil mene at enten er kylling en tøs eller også er han bøsse
Jeg mener nu ved nærmere eftertanke.. at kylling er en pige.. kan i ikke huske alle de gang kylling går rundt i bastskørt. osv.. Mener også at kunne huske et svagt billede af kylling i bryllups outfit.. sÅ en Tøs vil jeg sige :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 Bohemian 21 år siden
#12 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#13 Zelle 21 år siden
#14 chronaden 21 år siden
#15 evermind 21 år siden
#16 filmz-phalanx 21 år siden
#17 filmz-phalanx 21 år siden
#18 filmz-phalanx 21 år siden
#19 Patriarch 21 år siden
#20 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg mener nu ved nærmere eftertanke.. at kylling er en pige.. kan i ikke huske alle de gang kylling går rundt i bastskørt. osv.. Mener også at kunne huske et svagt billede af kylling i bryllups outfit..
sÅ en Tøs vil jeg sige :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.