Jeg forhørte mig lige på danskefilm.dk og en var så venlig at svare dette: "Jeg er ret sikker på, at Kylling er en dreng. Så vidt jeg husker bliver der adskillige gange sagt "han" om Kylling.
Hvad der yderligere taler for at Kylling skulle være en dreng er det faktum, at Kylling første gang blev introduceret i serien som Bamses postbud. Naturligvis kan et postbud ligeså godt være en kvinde som en mand, men jeg tror at det "arketypiske postbud" er en mand."
Hmmm..... -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Ja mit bud er nok lige så godt/dårligt som alle andres, men ville bare lige minde dig om at der jo også er forlæns og baglæns, og ham der tossen der flyver i pæren på planeten Joachim eller hvad den nu hedder, håber da du får dem med, da det klart var de bedste episoder i hele Bamse "saga'en"...! ;)
Jeg skrev til Oline og spurgte om Kyllings køn, men da de ikke svarede skrev jeg i stede til DR, og fik dette svar dagen efter:
”Kylling har altid været at betragte som intetkøn, men spilles af en mand (Brian Patterson).”
Et par dage efter kom dette svar fra Oline:
”Bamse er hankøn og mellem 4-6 år. Kylling er intetkøn (den) og er ca. 4 år. Ælling er egentlig intetkøn, men de fleste betragter den som hunkøn, og hun er mellem 1½ og 2½.”
Går ud fra at det betyder at det er op til en selv :)
------------------------------- "De slår sig selv ihjel!" "Skal vi se på?"
#37: Jeg kunne forestille mig at mange piger har det sådan. Men reelt er det jo også op til dig selv på denne måde, selvom vi naturligvis alle godt ved, at Kylling er en han :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er da syndt at lable kylling som intetkøn, men ja, nu om dage går det jo nok ikke, at have to børnefigurer sammen der begge er hankøn, med de ting de render rundt og laver. Folk ser jo homoseksuele allesteder efterhånden. Bare se på teletubbies.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#31 filmz-Asta 21 år siden
"Jeg er ret sikker på, at Kylling er en dreng. Så vidt jeg husker bliver der adskillige gange sagt "han" om Kylling.
Hvad der yderligere taler for at Kylling skulle være en dreng er det faktum, at Kylling første gang blev introduceret i serien som Bamses postbud. Naturligvis kan et postbud ligeså godt være en kvinde som en mand, men jeg tror at det "arketypiske postbud" er en mand."
Hmmm.....
-
#32 El vez 21 år siden
#33 filmz-dr. hoax 21 år siden
#34 Morbid 21 år siden
#35 filmz-The Humon 21 år siden
”Kylling har altid været at betragte som intetkøn, men spilles af en mand (Brian Patterson).”
Et par dage efter kom dette svar fra Oline:
”Bamse er hankøn og mellem 4-6 år.
Kylling er intetkøn (den) og er ca. 4 år.
Ælling er egentlig intetkøn, men de fleste betragter den som hunkøn, og hun er mellem 1½ og 2½.”
Går ud fra at det betyder at det er op til en selv :)
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"
#36 chronaden 21 år siden
#37 filmz-Asta 21 år siden
-
#38 gi-jones 21 år siden
#39 filmz-female cenobite 21 år siden
Folk ser jo homoseksuele allesteder efterhånden.
Bare se på teletubbies.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#40 gi-jones 21 år siden
Min verden er knust...