Gravatar

#41 filmz-The Humon 21 år siden

Nej, kun den ene :)
-------------------------------
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"
Gravatar

#42 filmz-Wacker 21 år siden

jeg synes filmz.dk burde have en fra DR på siden, da vi altid ender med at skrive til dem synes jeg *g*
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#43 filmz-psychotius 21 år siden

Jeg har egentlig ikke noget reelt input til den diskussion, andet end at det kunne være langt skæggere med den tegneserie, hvis kylling forblev intetkøn... evt. illustrere nogle mislykkedes seksuelle forhold mellem den og bamse...

And now to something completely different.
Tag alle sammen lige og læs denne tråd fra ende til anden, jeg er fuldstændig færdig af grin...

"Er teletubbies homoer?"
"Nej, kun den ene"

Det er fandme fun!
Gravatar

#44 Bohemian 21 år siden

Den her diskussion er nok den mest lamme jeg har set her på Filmz.dk........!
Free in serenity.
Gravatar

#45 lagoni 21 år siden

Så har du ikke været her særlig længe :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#46 gi-jones 21 år siden

Nej, vi havde en for et par måneder siden og Bamse og Kylling, der var langt federe.

Den grimmeste tråd
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#47 evermind 21 år siden

I det første (og vist nok eneste) interview nogensinde med Bamse (bragt i "Ud & Se", oktober 1998) omtaler Bamse Kylling som "han" og Ælling som "hun". Jeg satser på, at "den store gule" bedre ved det end DR, selv om nogle nok skal være uenige i den sag (DR, f.eks.?) :P

I øvrigt et skægt interview, hehe...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

#48 21 år siden

Jeg har altid ment kylling var en han, og kylling bliver også ofte omtalt som han, men dermed må det jo siges at være lettere foruroligende, at bamse og kylling i mindst et afsnit, klædt ud som Svend Herlig og Dort-Elisabeth, bliver gift med hinanden... og kylling var dort-elisabeth...
Gravatar

#49 gi-jones 21 år siden

Ja, kom. Lad os sætte gang i den diskussion igen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: