Jeg har egentlig ikke noget reelt input til den diskussion, andet end at det kunne være langt skæggere med den tegneserie, hvis kylling forblev intetkøn... evt. illustrere nogle mislykkedes seksuelle forhold mellem den og bamse...
And now to something completely different. Tag alle sammen lige og læs denne tråd fra ende til anden, jeg er fuldstændig færdig af grin...
I det første (og vist nok eneste) interview nogensinde med Bamse (bragt i "Ud & Se", oktober 1998) omtaler Bamse Kylling som "han" og Ælling som "hun". Jeg satser på, at "den store gule" bedre ved det end DR, selv om nogle nok skal være uenige i den sag (DR, f.eks.?) :P
I øvrigt et skægt interview, hehe...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har altid ment kylling var en han, og kylling bliver også ofte omtalt som han, men dermed må det jo siges at være lettere foruroligende, at bamse og kylling i mindst et afsnit, klædt ud som Svend Herlig og Dort-Elisabeth, bliver gift med hinanden... og kylling var dort-elisabeth...
#41 filmz-The Humon 21 år siden
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"
#42 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#43 filmz-psychotius 21 år siden
And now to something completely different.
Tag alle sammen lige og læs denne tråd fra ende til anden, jeg er fuldstændig færdig af grin...
"Er teletubbies homoer?"
"Nej, kun den ene"
Det er fandme fun!
#44 Bohemian 21 år siden
#45 lagoni 21 år siden
#46 gi-jones 21 år siden
Den grimmeste tråd
#47 evermind 21 år siden
I øvrigt et skægt interview, hehe...
#48 21 år siden
#49 gi-jones 21 år siden