Jeg overvejer at tegne en tegneserie som er en parodi på hele Bamse Universet. Alle personerne er omsider blevet voksne og efter at et firma er begyndt at bruge skoven som losseplads er den knapt så hyggelig længere.
Alt går egentlig meget godt ind til videre, og både historien og de mange forhold er efterhånden på plads, men der er én ting der nager mig: Kylling. Jeg har en ide om at Bamse er snot forelsket i Luna, men har et forhold til kylling fordi Luna jo aldrig er hjemme, men hvilket køn er kylling? Så vidt jeg ved bliver Kylling altid bare omtalt som ”den”, men jeg er ikke sikker.
Det ville passe mig meget godt hvis Kylling er en ”han”, for det vil gøre det hele mere snusket og langt ude, og illustrere hvor meget Bamse har brug for selskab på trods af at han nægter at forlade skoven.
------------------------------- "De slår sig selv ihjel!" "Skal vi se på?"
#1 filmz-The Humon 21 år siden
Alle personerne er omsider blevet voksne og efter at et firma er begyndt at bruge skoven som losseplads er den knapt så hyggelig længere.
Alt går egentlig meget godt ind til videre, og både historien og de mange forhold er efterhånden på plads, men der er én ting der nager mig: Kylling. Jeg har en ide om at Bamse er snot forelsket i Luna, men har et forhold til kylling fordi Luna jo aldrig er hjemme, men hvilket køn er kylling? Så vidt jeg ved bliver Kylling altid bare omtalt som ”den”, men jeg er ikke sikker.
Det ville passe mig meget godt hvis Kylling er en ”han”, for det vil gøre det hele mere snusket og langt ude, og illustrere hvor meget Bamse har brug for selskab på trods af at han nægter at forlade skoven.
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"
#2 bobber 21 år siden
-
#3 filmz-bullseye 21 år siden
#4 gi-jones 21 år siden
Bamse siger i øvrigt "Det allerste farligste sted" :)
#5 Bohemian 21 år siden
#6 Corgan 21 år siden
#7 Bohemian 21 år siden
#8 El vez 21 år siden
#9 filmz-Asta 21 år siden
-
#10 azathoth 21 år siden