Nogle R3 udgivelser, f.eks nogle af de billige fra DDDhouse.com (der koster 20-25kr stykket) er naturligvis ikke helt af samme kvalitet som den man kender fra dyrere R1/R2 udgivelser, men du får som regel mere for pengene end ved en billig skidt dansk on-air udgivelse.
I den anden grøft er der, som også diskuteret i en anden tråd, de koreanske udgivelser, der er helt fantastiske. Film som Equilibrium, Danser med Ulve, Ju-On og andre, er de koreanske udgivelser ganske enkelt de bedste på markedet. Ligeledes kan man finde japanske udgivelser af film som Terminator og Blade med et DTS lydspor der ikke er at finde på andre regioner.
Generelt har jeg god erfaring med R3 film, og jeg synes ikke man kan generalisere og sige de er bedre eller dårligere end R1/2.
Det er tit blot et spørgsmål om at kigge sig for, og sørge for at filmen man vil købe har de basale ting som 5.1 lyd, 16:9 format og hvad man ellers ønsker sig.
Du kan finde masser R3 film her: www.ddhouse.com (billige hong-kong film) www6.cd-wow.com.hk (vestligt selskab) www.axelmusic.dk (dansk side med canadisk postordreafdeling)
...jeg vil desuden gerne støtte Patriarchs forslag: dvdcompare.net er perfekt hvis man vil danne sig et overblik over udgivelserne af de enkelte film - vær dog opmærksom på at de ikke har samtlige udgivelser af samtlige film, men den er god at kigge på, hvis man finder en ny R3 udgivelse på en hjemmeside, og vil sammenligne med de eksisterende R1/2 udgivelser på markedet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Snatch R3 2-disk Superbit udgivelsen kan jeg sige er rigtig lækker. Fik den i mandags og det er et af de bedste køb jeg har gjort længe. Der er iøvrigt ikke et eneste spor af, andet end R3 mærket, af at det er en asiatisk udgivelse - alting står på engelsk.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hehe, jeg tilslutter mig skaren af folk, der har bestilt den derfra.
Derudover skulle jeg jo lige prøve DDDHouse, så jeg bestilte Ichi The Killer, Dark Water og Battle Royale. Til under 150kr incl fragt går det jo nok lige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har læst, at det skulle være billigere at købe film fra cd-wow.com end cd-wow.com.hk - hvis man vel at mærke brugte vouchers og rabatlinks. Men hvad er de, og hvordan bruger man dem?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#1 filmz-goldeneye 22 år siden
#2 Patriarch 22 år siden
http://www.dvdcompare.net
Ved f.eks at Army of Darkness er bedst som R3
#3 El vez 22 år siden
I den anden grøft er der, som også diskuteret i en anden tråd, de koreanske udgivelser, der er helt fantastiske. Film som Equilibrium, Danser med Ulve, Ju-On og andre, er de koreanske udgivelser ganske enkelt de bedste på markedet.
Ligeledes kan man finde japanske udgivelser af film som Terminator og Blade med et DTS lydspor der ikke er at finde på andre regioner.
Generelt har jeg god erfaring med R3 film, og jeg synes ikke man kan generalisere og sige de er bedre eller dårligere end R1/2.
Det er tit blot et spørgsmål om at kigge sig for, og sørge for at filmen man vil købe har de basale ting som 5.1 lyd, 16:9 format og hvad man ellers ønsker sig.
Du kan finde masser R3 film her:
www.ddhouse.com (billige hong-kong film)
www6.cd-wow.com.hk (vestligt selskab)
www.axelmusic.dk (dansk side med canadisk postordreafdeling)
...jeg vil desuden gerne støtte Patriarchs forslag: dvdcompare.net er perfekt hvis man vil danne sig et overblik over udgivelserne af de enkelte film - vær dog opmærksom på at de ikke har samtlige udgivelser af samtlige film, men den er god at kigge på, hvis man finder en ny R3 udgivelse på en hjemmeside, og vil sammenligne med de eksisterende R1/2 udgivelser på markedet.
#4 Patriarch 22 år siden
#5 filmz-goldeneye 22 år siden
#6 El vez 22 år siden
#7 filmz-goldeneye 22 år siden
#8 nakalay 22 år siden
#9 dyg 22 år siden
Derudover skulle jeg jo lige prøve DDDHouse, så jeg bestilte Ichi The Killer, Dark Water og Battle Royale. Til under 150kr incl fragt går det jo nok lige.
#10 nakalay 22 år siden