Gravatar

#301 filmz-DocDoom 16 år siden

Nu havde jeg lige lovet at lade tråden ligge, men dit indlæg i #300 er da fuldstændigt unødvendigt, synes jeg. Du vælger at se bort fra tråden hele vejen i gennem, og når det så ser ud til, at den er ved at være gået i sig selv, jf. Kadanns indlæg, så kommer du med din mening; en mening der ikke synes at bidrage med noget som helst nyt i forhold til det som Kadann allerede har anført.

Jeg havde egentlig ikke i sinde at forsvare tråden, faktisk har jeg allerede givet Kadann medhold.

Men foruden at jeg finder, at dit indlæg er lidt utidigt, så synes jeg, at du anskuer det meget sort/hvidt, og at der er en vis mening i noget af det, som HAL9000 skriver:

En af de personer, som tråden primært har henvist til, har bl.a. kreeret dette indlæg:

http://www.filmz.dk/forum/item/29767/#6

Vi taler altså minimum om en mini-troll. Jeg kan ikke se noget odiøst i, at en bruger, der i forvejen poster fuldstændigt ubehjælpsomme indlæg, og som vælger at krydre med inputs som det jeg linker til, blivr spanket en smule i forummet. Og der jo ikke tale om nogen grad af chikanøst ordvalg fra "kommentatorerne" men for det meste kun et grin eller to med et glimt i øjet.

Lidt anderledes forholder det sig med den anden bruger, der har været refereret til i denne tråd. Det er (angiveligt) blot en ung knægt, der ikke står til UG i skrl. dansk. Hér kunne lidt mere fingerspitzgefühl fra "kommentatorerne" måske være på plads. Omvendt kunne man måske også som anført af HAL9000 netop fordre af pågældende, at han gjorde sig lidt mere umage med at gøre sig forståelig og ikke blot trykker "gem" efter det første og bedste tastekombination foretaget med løs og indifferent hånd på tastaturet, som hvis jeg fx. skriv sån her gogemte mit inlgæ. udn tjek det genme for fejl. En sådan ligegyldighed fsva. læsevenlighed endsige opfattelsesmulighed rykker grænsen for, hvor stor en grad af blødhed, der kan forventes udvist.

Der er i øvrigt ikke noget som helst der tyder på, at de aktuelle brugere overhovedet har fattet, hvad denne tråd drejer sig om... hvilket denne seneste pludselige belysning af "problemet" dog muligvis kan ændre på. Var det ikke det modsatte, der var hensigten?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#302 filmz-DocDoom 16 år siden

Tilføjelse:

Filmz er overrendt af brugere, der er fuldstændigt håbløse til gængs grammatik og retstavning. Imidertid fornemmer man, at de pågældende gør det så godt, som de nu engang kan. I så fald kan man jo ikke forlange mere, idet det ikke er Dansk Sprognævns brugerforum, som vi har valgt at boltre os i. Af samme grund synes jeg, at man sjældent ser, at der bliver langet ud efter de pågældendes sproglige fejl, i det omfang disse ikke udspringer af manglende kommunikationslyst men nærmere af, at folkeskolens dansktimer primært blev brugt til at kaste med viskelæder.

Dén slags rettende kommentarer ville nemlig med rette kunne betegnes som elitære.
Gravatar

#303 filmz-Erlingur version ? 16 år siden

altså jeg skal lige ha' mine brillah på, før jeg sletter denne midlertidige profil. Ej, det var ment som en parodi. (h)vis i ikke kunne se det. Altså. hohoho.
Gravatar

#304 filmz-Erlingur version ? 16 år siden

Dvs. parodi på Erlingur.
Gravatar

#305 Bony 16 år siden

#303 & 304 - Du prøver at være sjov ved at lave en parodi på Erlingur666, men ender op med en parodi på dig selv og på hele tråden. Selvmål!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#306 tiany 16 år siden

Så lad dog tråden dø
Valar morghulis
Gravatar

#307 filmz-Erlingur version ? 16 år siden

#305 jamen Erlingur ikke forstå.
Gravatar

#308 filmz-sanjo 16 år siden

Hvorfor har jeg den fornemmelse at #307 er Doctor Doom :s
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#309 filmz-DocDoom 16 år siden

Så er det heldigt at du ikke tjener dine skillinger som spåkone. Hvis du læser #290, 296, 301 og 302 så går det også ret dårligt i spænd hermed.
Gravatar

#310 filmz-Aras 16 år siden

#301-#302

Det skal som det første lige nævnes, at jeg bestemt ikke har læst alle 299 indlæg i denne tråd, og derfor med stor sandsynlighed kommenterer meget som allerede er nævnt tidligere. Ikke desto mindre, var tråden blevet så lang, at jeg valgte at give mit besyv med, da det (set fra et større perspektiv) vedkommer brugerne herinde (da det jo omhandler en bruger).
Jeg kan forstå dine synspunkter med at det plager dig, at en bruger ikke er så god til retsstavning, men fra at være irriteret over det og så til at oprette en tråd om det er to forskellige ting. Det er det, der er min pointe. Man kan sagtens give sin kritik uden at oprette en tråd med navnet "erlingur666 we hardly knew ye". For er der noget mere opsigtsvækkende og dumt end det?
Denne diskussion kan sikkert vare en evighed, og derfor vil jeg ikke kommentere yderligere.
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".

Skriv ny kommentar: