Gravatar

#1 Patriarch 20 år siden

Hejsa...nogen af jer har synes det var interessant at høre noget af mit musik, så jeg tænkte jeg endnu en gang ville dele med det gode folk fra filmz :)

For en gangs skyld er der ingen andre end mig der ejer mine musikstykker, hvilket gør at jeg frit har lade folk høre det.

En pruducer bad om at høre noget fantasy musik fra mig, og da jeg ikke lige havde noget fra tidlige måtte jeg lige igang med at lave det.

www.marcussenmusic.com/midnight.mp3

ps: Corgan... tror du snart du kan give mig en hånd med min hjemmeside ;D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Meget smukt og meget stemnigsfyldt, Patriarch. Rigtig flot! :)
Gravatar

#3 rubberdub 20 år siden

Super fedt... det gad jeg godt kunne... hvad har du lavet det med?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#4 Yoda 20 år siden

Ganske interessant! Jeg kunne ikke lade være med at se det skotske højland for mig, da jeg hørt musikken - der var lidt "Braveheart" over den. Det lød rigtig godt - keep up the good work ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 elwood 20 år siden

kom lige til at tænke på når man laver musik selv, har man så en lydeffekt eller afdelingen i sit program som hedder Kor, og i så fald hvo'en deles det op, findes der forskellige typer af kor. ?

bare en finurlig ting jeg tænkte på.

og ja godt arbejde, jeg kom mest til at tænke på rollespil, da jeg hørte det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Det lyder ret godt, især i begyndelsen hvor jeg kommer til at tænke lidt på "The Last Of The Mohicans scoret", mest lige omkring 00:23-25 ;)

Koret er jeg ikke specielt vild med, jeg synes formen virker unaturlig omkring 1:03-1:10, hen mod slutningen virker det dog meget mere harmonisk.

Slet ikke tosset, Hr Patriarch, lad os endelig høre mere!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 tiny 20 år siden

Jeg kunne især godt lide den første del (før koret). Det er meget stemningsfyldt. Må man spørge, hvem dine musikalske forbilleder er? Jeg kan især godt lide Ennio Morricone, når vi taler om filmmusik.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#8 Patriarch 20 år siden

Takker alle sammen :)

#6 Koret er det jeg har brugt mindst tid på, så nu da jeg alligevel sidder of stener vil jeg lige se hvordan jeg kan forbedre det.

#3 - Kan du være mere præcis?

#5 Det korte svar er, at ja... der er nogle kor lyde som man så kan spille med.

#7 - Ved ikke om man kan sige jeg har musikalske forbilleder. Men jeg har da nogle kompnister jeg synes vældig godt om. John Williams, James Horner, Gabriel Yared og James Newton Howard er nok dem jeg høre mest.

Gravatar

#9 JannikAnd 20 år siden

især i begyndelsen hvor jeg kommer til at tænke lidt på "The Last Of The Mohicans scoret"

Præcis hvad jeg tænkte.
Gravatar

#10 Patriarch 20 år siden

hehe ok... interessant. Det var slet ikke et score jeg havde i tankerne... men det er jo fint nok :)

Damn det trækker tænder ud at lave koret! Men en god øvelse... det kor jeg bruger er ret avanceret og dets funktioner er nye for mig, så det er godt at få det prøvet.

Skriv ny kommentar: