Jeg har vist heller ikke længere nogen "udskylning" for at have en bruger herinde...
Var med til at starte Filmz op. Første nyhed 5. september 2002... 4.893 nyheder blev det til. Man kan ikke længere se, hvor mange jeg nåede at redigere og godkende i min tid som ansv. redaktør (2008-12), men mon ikke det var 10.000+ ...
23.384 forumindlæg... Det første 11. marts 2002. Det sidste... her.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg ved godt at jeg har nævnt det før og I må bashe mig alt det I lyster, hvis I syntes jeg er en spam-douche! MEN, inde på Sørensen Exploitation Cinema's facebook-side har vi et temmelig godt flow af blandede nyheder og anmeldelser. Vi har også temmelig mange aktive og entusiastiske læsere og brugere. Vi har lige tilknyttet til film-forum til siden, og alle filminteresserede skal være noget så velkommende til at deltage, både på FB, vores forum og blog. Håber at se nogle af Jer til en masse filmsnak :)
Så er opfordringen fulgt ;-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ja, nu er jeg da også blevet nysgerrig over hvad jeg "støtter" ved at have en bruger herinde samt kigge forbi filmz i ny og næ. Skulle der ikke komme en åben udmelding modtager jeg da også gerne en PM.
Det virker lidt underligt at man ikke bare kan få svesken på desken.
Enig. Denne tråd er det oplagte bord til kendsgerningerne. Jeg ser ingen grund til at privatisere omstændighederne med mindre I trues med praktik hos Zentropa.
#95 og #98 Dette bliver et gæt, men da en del af "afhopperne" har en nær relation til Johan Albrechtsen, så er det sikkert ikke helt dumt at gætte på, at det drejer sig om en tvist efter afviklingen af Filmz TV, hvor to parter er uenige om, hvordan verden helt præcis ser ud. Da det er en privat sag, så er det ikke noget, der bør diskuteres på et offentligt forum af respekt for dem, som er involveret.
Hvor meget den historie så har fået af ekstra gas ved den gode gamle mund til øre-metode, kan jeg dårligt sige.
Men ingen er døde, intet ulovligt er sket og ingen er sendt i praktik hos Zentropa.
#91 chandler75 10 år siden
Var med til at starte Filmz op. Første nyhed 5. september 2002... 4.893 nyheder blev det til. Man kan ikke længere se, hvor mange jeg nåede at redigere og godkende i min tid som ansv. redaktør (2008-12), men mon ikke det var 10.000+ ...
23.384 forumindlæg... Det første 11. marts 2002. Det sidste... her.
#92 Maack 10 år siden
og farvel til alle jer som smutter, i har gjort det sjovt at følge med fra sidelinjen.
#93 BN 10 år siden
Det vil jeg også gerne have.
#94 wiseguy 10 år siden
Så er opfordringen fulgt ;-)
#95 Kisbye 10 år siden
Det virker lidt underligt at man ikke bare kan få svesken på desken. Slår de deres ansatte eller hvad går det ud på?
#96 Slettet Bruger [2312788926] 10 år siden
Tak for nu, ses på den anden side. :)
#97 wigant 10 år siden
#98 Pécuchet 10 år siden
Enig. Denne tråd er det oplagte bord til kendsgerningerne. Jeg ser ingen grund til at privatisere omstændighederne med mindre I trues med praktik hos Zentropa.
#99 Morten Vejlgaard Just 10 år siden
Hvor meget den historie så har fået af ekstra gas ved den gode gamle mund til øre-metode, kan jeg dårligt sige.
Men ingen er døde, intet ulovligt er sket og ingen er sendt i praktik hos Zentropa.
#100 BN 10 år siden
God vind til alle de velkendte brugere og tak for en god tid!