Gravatar

#51 elwood 10 år siden

Det da ingen hemmelighed at jeg er knap så aktiv som jeg har været, og nok heller ikke blir det. So there is that, og måske kommer det også til jeg stikker af, jeg læser primært kun en tråd herinde nu. Konsol tråden.

De andre er ikke intressant og snakke i mere.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 Kyllingebenet 10 år siden

Findes der en "filmz" gruppe på facebook?

Synes også konsol tråden er den mest interessante tråd herinde, især fordi det bare er ganske almindelige mennesker der deltager i den, og ikke bare übergeeks!
Mental striptease..
Gravatar

#53 BN 10 år siden

Hmm ... hvem er der så tilbage?

Af de brugere, jeg gennem tiderne har snakket mest med og/eller fået mest feedback/input/modspil fra, er der nogle ganske få, f.eks. Ispep, Rust Cohle, Åkepool, Kruse og Patriarch. Spørgsmålet er dog: Hvor længe?
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#54 Slettet Bruger [2312788926] 10 år siden

Rust Cohle er væk, ved jeg med sikkerhed.
Gravatar

#55 davenport 10 år siden

Men han kommer tilbage snart ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#56 Lord Beef Jerky 10 år siden

Well, der er snart ikke så meget at komme tilbage til. Det virker som om en æra er slut!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#57 BN 10 år siden

Jeg skal vist en tur i tænkeboksen.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#58 davenport 10 år siden

Vi piver alle sammen over det her, men spørgsmålet er vel hvad vi kan gøre, for at få det vi gerne vil have?
Nogen konkrete bud?
Gravatar

#59 BN 10 år siden

davenport (58) skrev:
Vi piver alle sammen over det her, men spørgsmålet er vel hvad vi kan gøre, for at få det vi gerne vil have?
Nogen konkrete bud?

Ingenting. For redaktionens holdning er tydeligvis: "Vi bestemmer - I er kun brugere, og vi behøver ikke lytte til jer. Vi mener, at Filmz er en god side sådan som den er nu."

De er komplet ligeglade med os brugere.
Gravatar

#60 davenport 10 år siden

Jo, men er nyhederne og den slags ikke ret ligegyldige som sådan, hvis det er vores gamle forum vi savner? For mit vedkommende læser jeg sjældent nyhederne, de er tilgængelige andre steder, og det interesserer mig sjældent.
Jeg savner dog de gode anmeldelser.
Men det primære for mig er vores forum. Og der bestemmer vi vel egentlig selv?

Skriv ny kommentar: