Gravatar

#61 Lord Beef Jerky 10 år siden

Men som wimmie var inde på - hvorfor støtte Filmz med sine daglige kliks og besøg? Vi kan jo ligeså godt lave vores eget forum, som vi kan stå inde for. Eller immigrere til noget der er værd at støtte. Anmelderflugten tyder i hvert fald på, at der er sket noget fælt og utilgiveligt fra redaktionens side, så er stedet her stadig værd at støtte?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#62 davenport 10 år siden

Jeg ved det ikke.. Jeg har ingen alternativ..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#63 Kruse 10 år siden

Jeg vil ikke gøre noget stort nummer ud af det, da jeg føler at andre i denne tråd har sagt hvad der skulle siges. Jeg må bare erkende at jeg ikke længere har nogen lyst til Filmz. Mange af dem jeg har snakket mest med, og som er i samme båd som mig, har jeg heldigvis stadig kontakten til via Facebook, så det eneste tab er de brugere som jeg ikke er venner med på Facebook eller har nogen kontakt med udenfor Filmz. Det er ærgerligt at det er kommet så vidt, men jeg føler bare virkelig ikke længere for Filmz. Jeg regner med at slette min profil inden dagen er omme. Farvel og tak for nogle dejlige stunder og diskussioner.

BN - Selvom at vi måske har haft et par diskussioner der blev lidt ophedet, så har det generelt været givende, interessant og udfordrende filmsnak vi har haft. Jeg håber på at se dig på et andet forum engang :)

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#64 Herrguth 10 år siden

Wimmie, jeg har sendt dig en FB-besked, men da jeg ikke er venner med dig på FB, så er den røget i din "Andet"-mappe.

Tror også, at jeg trækker stikket efter at have været her i over 10 år.
Gravatar

#65 Ispep 10 år siden

Jeg håber der kommer et fornuftigt alternativ til filmz. FB er fint men ikke det samme som et film forum. Fingers crossed.
Gravatar

#66 Kisbye 10 år siden

Inden i alle sammen råber pik og skrider, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i så har tænkt jer som alternativer?

Jeg er selv blevet glad for "The Unofficial iCheckMovies Forum".
Der er der ikke så meget fokus på mainstream, men mere på de smallere film, grænsende til det okskure. Det finder jeg spændende. De har de filmlege, udfordringer, sådan noget som månedens film og andre former for sjov og motivatorer.
Derudover er der selvfølgelig afstemning til forskellige filmlister.
og meget vigtigt, så er der en del aktivitet.
De forventer at man allerede er bruger på ICM, hvilket vel nok også er det mest praktiske, men det er ikke et krav.

Jeg har før hørt godt Criterion forummet, men har ikke kigget så meget på det.

Syntes det er specielt når vi kommer til danske fora, at jeg kommer til kort.
Ledte med lys og lygte for noget tid siden, men syntes ikke jeg kunne finde nogle rigtige danske alternativer. For det meste er problemet at der er for lidt aktivitet.

Hvad andre Internet Fora forslår i? (Gerne på dansk)
Hvad angår Facebook, så følger jeg da "Sørensen Exploitation Cinema", men hvad facebook grupper bruger i ellers?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#67 Tenebrae 10 år siden

Kisbye (66) skrev:
Ledte med lys og lygte for noget tid siden, men syntes ikke jeg kunne finde nogle rigtige danske alternativer. For det meste er problemet at der er for lidt aktivitet.

Der er DanskHjemmebioForum www.dahf.dk
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#68 Kochie 10 år siden

Alternativt kan I jo oprette en officiel uofficiel Filmz.dk-gruppe på Facebook.
Gravatar

#69 Kisbye 10 år siden

Tenebrae (67) skrev:
Kisbye (66) skrev:

Der er DanskHjemmebioForum www.dahf.dk

Faldt over den sidst jeg ledte, men der syntes jeg ikke det så ud som om der skete så meget.
Men kan da godt se at jeg måske tog fejl. Lauren Bacalls død er allerede nævnt og kommenteret derinde.

Tak, jeg prøver at give den en chance :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#70 Pécuchet 10 år siden

@ Kisbye:

Der findes intet på dansk.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: