Jeg ved godt at jeg har nævnt det før og I må bashe mig alt det I lyster, hvis I syntes jeg er en spam-douche! MEN, inde på Sørensen Exploitation Cinema's facebook-side har vi et temmelig godt flow af blandede nyheder og anmeldelser. Vi har også temmelig mange aktive og entusiastiske læsere og brugere. Vi har lige tilknyttet til film-forum til siden, og alle filminteresserede skal være noget så velkommende til at deltage, både på FB, vores forum og blog. Håber at se nogle af Jer til en masse filmsnak :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Efter at have forstået hvad hele denne flugt handler om, smutter jeg også efter mange,mange år og et utal af tråde og gode samtaler. Jeg ønsker ikke at komme ind på detaljer, den må i selv finde ud af, men jeg nærmest ryster af harme!!!
Jeg vil gerne sige tak til alle jer, der har haft stor indflydelse på min hverdag i så mange år, det har været rigtigt fedt, og det vil for evigt stå printet i min erindring som en god tid. (Mange arbejdsgivere har bødet timer, håber aldrig de har tjekket deres logs.)
Jeg vil savne bonderants, hvad laver du, bedøm alt osv., men det her vil jeg ikke være en del af længere.
Det er godt nok svært at trykke på "indsend", men det er det eneste rigtige at gøre!
Jeg holder min profil åben resten af dagen, hvis nogen ønsker at sige farvel.
Tak for alt - vi ses i virkeligheden :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Efter at have forstået hvad hele denne flugt handler om, smutter jeg også efter mange,mange år og et utal af tråde og gode samtaler. Jeg ønsker ikke at komme ind på detaljer, den må i selv finde ud af, men jeg nærmest ryster af harme!!!
Jeg vil gerne sige tak til alle jer, der har haft stor indflydelse på min hverdag i så mange år, det har været rigtigt fedt, og det vil for evigt stå printet i min erindring som en god tid. (Mange arbejdsgivere har bødet timer, håber aldrig de har tjekket deres logs.)
Jeg vil savne bonderants, hvad laver du, bedøm alt osv., men det her vil jeg ikke være en del af længere.
Det er godt nok svært at trykke på "indsend", men det er det eneste rigtige at gøre!
Ku du evt. uddybe eller smide en Pm efter mig Davenport? Hvis du ligefrem ryster af harme, så er jeg da pænt nysgerrig og pludselig selv i tvivl om hvorvidt jeg skal fortsætte...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Noooo.
Jeg har nu også baggrunden, men det er for svært for mig at slette profilen. For mig er Filmz meget mere end bare mændene bag, og det har jeg svært ved at give slip på.
Men tak for denne gang Dave. Vi ses et andet sted.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg må indrømme når jeg også kender grunden bag så er det sku også svære og svære for mig og være herinde, fordi jeg ryster også på hovedet i den grad, men har gjort det i lang tid, fordi der aldrig blev lyttet til os.
Jeg er her endnu, men garantere ikke for, hvor længe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sikke en flugt, det er da helt vildt. Davenport - kender dig ikke andet end herindefra, men kan du sende samme PM til mig? Er vanvittigt nysgerrig nu, og vil virkelig gerne vide hvad det er der er sket bag kulissen. Det kan også være at mine 9 år herinde skal rundes af, hvis det står helt slemt til...
Kan i ikke fortælle hvad der er sket bag kulissen, så os uvidende folk ikke skal gå og tro at vi støtter et massemord.
Til alle jer der spørger om et alternativ, hvorfor opretter vi ikke selv et forum? Man kan blandt andet hos Invisionfree lave et gratis forum, der har alle de vigtige funktioner, og som faktisk er bedre end det 90'er layout filmz bruger.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Jeg har været herinde i snart 10 år og kunne da egentlig også godt tænke mig at vide, hvad der er den underliggende årsag til den store flugt de sidste par dage, udover redaktionslinjen. Vil du sende mig en PM også, Davenport?
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
#71 rammy 10 år siden
MEN, inde på Sørensen Exploitation Cinema's facebook-side har vi et temmelig godt flow af blandede nyheder og anmeldelser. Vi har også temmelig mange aktive og entusiastiske læsere og brugere. Vi har lige tilknyttet til film-forum til siden, og alle filminteresserede skal være noget så velkommende til at deltage, både på FB, vores forum og blog. Håber at se nogle af Jer til en masse filmsnak :)
#72 Pécuchet 10 år siden
Ellers MUBI for inspiration, dvs. lister (f.eks. denne), og Criterion for diskussion.
#73 davenport 10 år siden
Jeg ønsker ikke at komme ind på detaljer, den må i selv finde ud af, men jeg nærmest ryster af harme!!!
#74 wiseguy 10 år siden
Ku du evt. uddybe eller smide en Pm efter mig Davenport? Hvis du ligefrem ryster af harme, så er jeg da pænt nysgerrig og pludselig selv i tvivl om hvorvidt jeg skal fortsætte...
#75 gi-jones 10 år siden
Jeg har nu også baggrunden, men det er for svært for mig at slette profilen. For mig er Filmz meget mere end bare mændene bag, og det har jeg svært ved at give slip på.
Men tak for denne gang Dave. Vi ses et andet sted.
#76 elwood 10 år siden
Jeg er her endnu, men garantere ikke for, hvor længe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 davenport 10 år siden
Wiseguy - PM sendt.
#78 Lawman. 10 år siden
#79 TP-DK 10 år siden
Til alle jer der spørger om et alternativ, hvorfor opretter vi ikke selv et forum? Man kan blandt andet hos Invisionfree lave et gratis forum, der har alle de vigtige funktioner, og som faktisk er bedre end det 90'er layout filmz bruger.
#80 Tenebrae 10 år siden