Gravatar

#61 duuk74 10 år siden

Farvel og tak for alt du har gjort for Filmz.dk Johan.
Jeg vil ikke sige jeg deler din smag i film, men din personlighed og entusiasme har jeg altid godt kunne lide :)
Jeg synes det er fedt med folk der brænder for noget, uanset om jeg er enig med dem eller ej.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#62 HonoDelLoce 10 år siden

elwood (58) skrev:
Jeg gentager det dog ikke, og min kommentar handlede blot om, hvor mange som stavede det med C hans fangruppe på facebook har sågar gjort det samme :)

At jeg så lige laver en svipser er da lidt uheldigt, men jeg står nu ved min kommentar fortsat.

Og det var jo netop den svipser, jeg påpegede ;) Jeg er da helt enig i, at man da skal bestræbe sig på at stave folks navne rigtigt (og i det hele taget er jeg stor fan af, at man i det hele taget bruger det danske sprog korrekt - hvilket mange synes at være fuldstændigt ligeglade med).

I øvrigt kan du ikke sammenligne Jakob/Jacob med the/te. Førstnævnte er to anerkendte måder at stave et navn på, og derfor kan man nemt argumentere for, at det er "legitimt" at tage fejl af de to. Men "te" har siden den første danske retskrivningsordbog fra 1872 været den eneste officielle stavemåde. Det ville give mere mening, hvis Johan forsøgte at få genindført stumt h i for eksempel "bibliotek" ("bibliothek") eller stort begyndelsesbogstav i alle navneord, da det rent faktisk er stavemåder/regler, der på et tidspunkt har været officielle og anerkendte :)

Men nok om det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#63 elwood 10 år siden

Hehe

Jeg agter dog fortsat og gøre folk opmærksom på, når de staver hans navn med C, i øvrigt det jeg mente med Johan var blot at jeg gik lige så meget op i det her som han gør med hans Te, og The.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#64 HonoDelLoce 10 år siden

elwood (63) skrev:
Hehe

Jeg agter dog fortsat og gøre folk opmærksom på, når de staver hans navn med C, i øvrigt det jeg mente med Johan var blot at jeg gik lige så meget op i det her som han gør med hans Te, og The.

Forstod jeg godt ;) Jeg prøver også bare på at sige, at DU har en sag - det har Johan ikke ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#65 elwood 10 år siden

I rest my case.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

elwood (63) skrev:
Hehe

den er god med dig, elvood
Doctor Last Warning
Gravatar

#67 The Insider 10 år siden

Jeg har skrevet det til flere af jer andetsteds, men gentager det gerne: TUSIND tak for den fuldkommen overrumplende støtte! Jeg sætter KÆMPE stor pris på hvert eneste ord og hver eneste hilsen, og jeg glæder mig til fortsat at debattere tv, film, fjol og (ikke mindst!) engelsk fodbold med jer alle fra tid til anden herinde :-)

Jeg har lyst til at skrive et 4 sider langt takkebrev til jer alle hver især, men i stedet vil jeg sige på gensyn! Enten her, der eller et tredje sted :-) rock on!!
War. War never changes.
Gravatar

#68 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg vil altså gerne have et 4-siders takkebrev.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#69 Driver 10 år siden

Skal jeg stadig holde dig up to date med, hvad der foregår i Chelsea, eller klarer du den slags selv fra nu af? ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#70 Åkepool 10 år siden

Mit takkebrev skal være på 5 sider.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: