Gravatar

#11 Outbound Sith 10 år siden

Jeg tror sgu også, at jeg i sin tid ankom, fordi Axel Music linkede til nyheder herfra... Whoa!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#12 MOVIE1000 10 år siden

Det var godt nok trist :(

Men du skal have stor ros for dine anmeldelser og filmz-tv, især det som har gjort at jeg nærmest har glædet mig til at kigge inde på filmz, for at se det nyeste afsnit af filmz-tv, synes de er hyggelige, sjove og gav en masse viden bagom filmene.

Håber også (ligesom nogle af de andre filmzere) at vi ses derude :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Riqon 10 år siden

Jeg havde skrevet et langt indlæg hvor jeg begræd Filmz.dk's downfall og roste Johan til skyerne, men pga en dårlig Internetforbindelse gik det desværre tabt. :p

Ja ja, jeg vil dog altid mindes det gamle Filmz, før amatører kørte det hele i sænk.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 dyg 10 år siden

Tak for alt dit hårde arbejde, Johan! Du er sgu en dejlig sympatisk gut, og din faglighed er altid i top (næsten da.. Battleship..)! Jeg håber snart, at du får lov til at vise dine nugget-kinder på skærmen igen, for dine fantastiske interviews og reportager i Filmz TV vil virkeligt blive savnet!

Og din begrundelse for at stoppe er noget som mange af os trofaste brugere sagtens kan følge dig i, så næsten ingen hard feelings herfra!

De eneste indlæg fra Filmz' side, som jeg har gidet læse i lang tid har været dem du har leveret i form af anmeldelser og Filmz TV, og uden dig (samt mange af de andre brugere, der er forsvundet), så er der vitterligt ikke ret meget at komme på filmz.dk for mere :(

Jeg ønsker inderligt alt det bedste for dig i fremtiden! Du har både talent og personligheden til at lave store ting!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 Rust Cohle 10 år siden

Good luck Johan med det hele fremover og godt arbejde :) Sidste mand lukker ...
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#16 inflector 10 år siden

Godt nok en flad melding Johan. Jeg kommer til at savne dine gode anmeldelser og dine sjove og engagerede filmz tv udsendelser. :(

Held og lykke.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 Sweetiebellefan 10 år siden

Held og lykke.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Da jeg så overskriften troede jeg først det var BN der sagde farvel (i et par timer).

Nå, god vind, Johan, tak for anmeldelser og god ro og orden.
Doctor Last Warning
Gravatar

#19 JesperW.Lindberg 10 år siden

Filmz = Johan Albrecthsen!

Sådan er det bare! Det her er et kæmpe tab!
Gravatar

#20 gi-jones 10 år siden

Ligesom de andre, der er forsvundet, er dette endnu et stort tab. Det markerer vist dagen hvor alle de "gamle" kræfter er helt væk herfra.

En skam at Filmz.dk har prioriteret som de har.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: