Men du skal have stor ros for dine anmeldelser og filmz-tv, især det som har gjort at jeg nærmest har glædet mig til at kigge inde på filmz, for at se det nyeste afsnit af filmz-tv, synes de er hyggelige, sjove og gav en masse viden bagom filmene.
Håber også (ligesom nogle af de andre filmzere) at vi ses derude :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg havde skrevet et langt indlæg hvor jeg begræd Filmz.dk's downfall og roste Johan til skyerne, men pga en dårlig Internetforbindelse gik det desværre tabt. :p
Ja ja, jeg vil dog altid mindes det gamle Filmz, før amatører kørte det hele i sænk.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Tak for alt dit hårde arbejde, Johan! Du er sgu en dejlig sympatisk gut, og din faglighed er altid i top (næsten da.. Battleship..)! Jeg håber snart, at du får lov til at vise dine nugget-kinder på skærmen igen, for dine fantastiske interviews og reportager i Filmz TV vil virkeligt blive savnet!
Og din begrundelse for at stoppe er noget som mange af os trofaste brugere sagtens kan følge dig i, så næsten ingen hard feelings herfra!
De eneste indlæg fra Filmz' side, som jeg har gidet læse i lang tid har været dem du har leveret i form af anmeldelser og Filmz TV, og uden dig (samt mange af de andre brugere, der er forsvundet), så er der vitterligt ikke ret meget at komme på filmz.dk for mere :(
Jeg ønsker inderligt alt det bedste for dig i fremtiden! Du har både talent og personligheden til at lave store ting!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 Outbound Sith 10 år siden
Fox Mulder
#12 MOVIE1000 10 år siden
Men du skal have stor ros for dine anmeldelser og filmz-tv, især det som har gjort at jeg nærmest har glædet mig til at kigge inde på filmz, for at se det nyeste afsnit af filmz-tv, synes de er hyggelige, sjove og gav en masse viden bagom filmene.
Håber også (ligesom nogle af de andre filmzere) at vi ses derude :)
#13 Riqon 10 år siden
Ja ja, jeg vil dog altid mindes det gamle Filmz, før amatører kørte det hele i sænk.
#14 dyg 10 år siden
Og din begrundelse for at stoppe er noget som mange af os trofaste brugere sagtens kan følge dig i, så næsten ingen hard feelings herfra!
De eneste indlæg fra Filmz' side, som jeg har gidet læse i lang tid har været dem du har leveret i form af anmeldelser og Filmz TV, og uden dig (samt mange af de andre brugere, der er forsvundet), så er der vitterligt ikke ret meget at komme på filmz.dk for mere :(
Jeg ønsker inderligt alt det bedste for dig i fremtiden! Du har både talent og personligheden til at lave store ting!
#15 Rust Cohle 10 år siden
#16 inflector 10 år siden
Held og lykke.
#17 Sweetiebellefan 10 år siden
#18 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Nå, god vind, Johan, tak for anmeldelser og god ro og orden.
#19 JesperW.Lindberg 10 år siden
Sådan er det bare! Det her er et kæmpe tab!
#20 gi-jones 10 år siden
En skam at Filmz.dk har prioriteret som de har.