Der er flere årsager til, at jeg trækker stikket, og grundet min store kærlighed til Filmz har jeg ikke lyst til at udpensle de nærmere omstændigheder. Men jeg kan ikke stå inde for den måde, der udøves ledelse på, og for den drejning, den redaktionelle linje har taget. Men, hvorom alting er, der er stadig mange kreative, skæppeskønne mænd og kvinder om bord, som jeg naturligvis ønsker held og lykke fremover.
Der er sgu da ikke nogle af de andre redaktionelle sinker, der bidrager med en skid. Det er mig simpelthen ubegribelig, at det kan tage sådan en drejning, efter alt det brok der har været, og vi nu endelig er ved at komme ovenpå igen. Og det er i min optik, Johans skyld at mange af de gamle gæve, stadig er her.
Johan kan du nu have god vind fremover, og hvis du starter noget lignende det her synkende Battleship, så sig til, så er jeg villig til at give en hånd, med hvad end det skulle være, jeg kan hjælpe med.
Det er godt nok en trist nyhed det her. Nu ved jeg hvordan det føles hvis Jacob Stegelman forlod Troldspejlet. Det er som om at Filmz sjæl er blevet hevet væk.
Ahh hans onde tvillingebror, han måtte nu gerne tage på en lang ferie, men hvis Jakob Steglmann forlod Troldspejlet!!!
sorry jeg kan bare ikke dy mig, hver gang folk skriver det med C, det er lidt den samme mani som Johan har med ordene Te og The :)
Men så igen Troldspejlet er Jakob Stegelmann, programmet ville ikke ku leve uden ham, ikke dermed sagt Filmz kan klare sig uden Johan, men Johan var blot den sidste af dem som jeg kalder de oprindelige folk bag Filmz, som nu har forladt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ahh hans onde tvillingebror, han måtte nu gerne tage på en lang ferie, men hvis Jakob Steglmann forlod Troldspejlet!!!
sorry jeg kan bare ikke dy mig, hver gang folk skriver det med C, det er lidt den samme mani som Johan har med ordene Te og The :)
Men så igen Troldspejlet er Jakob Stegelmann, programmet ville ikke ku leve uden ham, ikke dermed sagt Filmz kan klare sig uden Johan, men Johan var blot den sidste af dem som jeg kalder de oprindelige folk bag Filmz, som nu har forladt.
Er det ikke liiiiidt dumt at være efter noget for at stave et fornavn forkert og så selv stave efternavnet forkert? ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#51 MadMartigan 10 år siden
Der er sgu da ikke nogle af de andre redaktionelle sinker, der bidrager med en skid. Det er mig simpelthen ubegribelig, at det kan tage sådan en drejning, efter alt det brok der har været, og vi nu endelig er ved at komme ovenpå igen. Og det er i min optik, Johans skyld at mange af de gamle gæve, stadig er her.
Johan kan du nu have god vind fremover, og hvis du starter noget lignende det her synkende Battleship, så sig til, så er jeg villig til at give en hånd, med hvad end det skulle være, jeg kan hjælpe med.
#52 davenport 10 år siden
Men alt har vel en ende? :/
#53 The-new-meister 10 år siden
Alt held fremover Johan :)
#54 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 HonoDelLoce 10 år siden
Er det ikke liiiiidt dumt at være efter noget for at stave et fornavn forkert og så selv stave efternavnet forkert? ;)
#56 Raunen 10 år siden
#57 HonoDelLoce 10 år siden
Det er da fuldstændigt underordnet. Hvis man vil rette på andre folk, så må man da have styr på sit eget shit i første omgang.
#58 elwood 10 år siden
At jeg så lige laver en svipser er da lidt uheldigt, men jeg står nu ved min kommentar fortsat.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 The-new-meister 10 år siden
#60 Kyllingebenet 10 år siden