Gravatar

#1 filmz-Chemic 19 år siden

Sad og ledte på nettet efter kendte cameos i film. Det er jo altid morsomt at se store stjerner "poppe" op i bitte små roller.

Hvad er dine favorit cameos?

Min er helt sikkert Arnold Schwarzenegger i "Welcome to the jungle" - Han hilser bare på Rock.. men super sjovt.

Desuden var det også lidt overraskende at se Brad Pitt i Jackass 1 :)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#2 filmz-Chemic 19 år siden

PS. Hvis nogen kender en side, hvor man kan se diverse cameos, så må de gerne lige linke :)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#3 jessup 19 år siden

Truman Capote og Marshall McLuhan i Annie Hall - især den sidste.
This is just until June
Gravatar

#4 Benway 19 år siden

Hitchcock i "North by Northwest". Han kommer for sent til en bus og døren smækker i lige for næsen af ham. Jeg kommer altid til at grine af den.

Jeg har forøvrigt lige set "Rocky Balboa", hvor Mike Tyson har en ret sjov cameo.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 jessup 19 år siden

Brad Pitt i Being John Malkovic
This is just until June
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

jeg ved ikke om de er de bedste cameos, men bare hele starten af Goldmember, med et alternativt cast får sku et smil frem på mine læber.

Bruce Willis i Loaded Weapons er også meget munter.

Man in helicopter: [after shooting up a trailer home which then blows up, a man then rises from the flaming wreakage]

Is this 1014 Pacific coast Highway?

John McClane, 814 Pacific Coast Highway: HUH?

Man in helicopter: 1014 Pacific coast Highway?

John McClane, 814 Pacific Coast Highway: NO! NO THIS IS 814 PACIFIC COAST HIGHWAY! 1014 IS TWO BLOCKS OVER THERE!

Man in helicopter: Sorry! My mistake!

John McClane, 814 Pacific Coast Highway: [sarcastically] NO PROBLEM! NO PROBLEM!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 NightHawk 19 år siden

Maverick : Danny Glover dukker pludselig op som bankrøver og står et kort øjeblik over for Mel Gibson, der kigger undrene på ham til tonerne af temaet fra Lethal Weapon. Richard Donner er instruktør på begge film. Herlig detalje. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8 Benway 19 år siden

Clive Owen har også en rigtig sjov cameo i den nye "Pink Panther". Faktisk er det stykke bedre end selve filmen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 elwood 19 år siden

Hehe jep den er også god, hmm endnu en film jeg mangler i min samling doh!

Btw kom lige til og tænke på Dogeball, med Chuck Norris, jeg var færdig af grin over den lille Cameo.
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

Btw med hensyn til Hitchcock, så fandt jeg lige den her lille stribe, hvor North By Northwest også indgår 8-)

[url=

Skriv ny kommentar: