#22 Nja, man kunne måske godt kalde det en lidt større rolle, end hvad man ellers ville forbinde med en cameo. På den anden side ville jeg også kalde Tarantinos lille rolle i "Desperado" for en cameo, selv om han også havde en del replikker. Man opfatter ham jo ikke som en skuespiller, der er blevet hyret til at spille en rolle. Jeg opfatter det snarere som en større cameo.
Det eneste, der gør Beverly Hills Cop III værd at se, er den spøjse cameo med George Lucas.
Ellers er Hitchcocks cameos altid gode, og jeg holder specielt af hans optræden i The Birds, hvor han kort ses lufte et par hunde, og i To Catch a Thief, hvor Cary Grant placerer sig ved siden af ham bagerst i bussen.
Også Stephen Kings Cameos er morsomme. Bl.a. hans rolle som præst i Pet Sematary og rollen som "cemetery caretaker" i Sleepwalkers
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Although primarily known for their crossover smash hit Asshole Funk, Cameo has been scoring chart topping R&B and dance hits for almost thirty years. Larry Blackmon and crew have been bringing the funk to the people through a range of styles, while retaining a trademark style all of their own.
The Cameo is a cultivar of apple, discovered by chance in a Dryden, Washington orchard in the 1987. Its parentage is uncertain; it may be a cross between a Red Delicious and a Golden Delicious, since it was found near orchards of those fruits; it also appears similar to the original Delicious cultivar. It is bright red striped over creamy orange, firm and crisp with an aromatic flavor. It is rapidly becoming a favorite, and is now among the top ten most grown apples in Washington.
Cameo is a method of carving; or an item of jewelry made in this manner. The effect of "cameo" also refers to a proof coin that has frosted lettering and features, providing attractive contrast with the mirrored fields of the coin. The terms "deep cameo" and "ultra cameo" describe cameo coins having the boldest, most attractive contrast.
#21 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Martin Scorsese som klam taxa-kunde i "Taxi Driver".
Cameron Diaz og Cameron Crowe ombord på subway'en i "Minority Report".
Bruce Campbell i begge "Spider Man"-film :)
#22 filmz-maxhh 19 år siden
Bare for at kløve ord, men Walkens tilstedeværelse i Pulp er vel mere en rolle end en cameo...? Eller har jeg misforstået konceptet?
Mvh
MaxHH
#23 mr gaijin 19 år siden
#24 Yoda 19 år siden
Ellers er Hitchcocks cameos altid gode, og jeg holder specielt af hans optræden i The Birds, hvor han kort ses lufte et par hunde, og i To Catch a Thief, hvor Cary Grant placerer sig ved siden af ham bagerst i bussen.
Også Stephen Kings Cameos er morsomme. Bl.a. hans rolle som præst i Pet Sematary og rollen som "cemetery caretaker" i Sleepwalkers
#25 Guts 19 år siden
Er det en cameo?
Der er også en del replikker fra hans side.
Og for at blive ved Smith, så synes jeg at Biggs, Van Der Beek, Affleck og Damon leverer nogle ret grineren cameos.
men igen...er det cameos??
#26 mr gaijin 19 år siden
Så lærte vi også lidt i dag :)
#27 filmz-maxhh 19 år siden
Good fun... ;o)
Mvh
MaxHH
#28 filmz-Bruce 19 år siden
Pludselig at stå overfor Gud, må være ufatteligt!
Iøvrigt ser det ud til Keith Richards cameo i Pirates, bliver uforglemmelig!.
#29 davenport 19 år siden
"If you'd wanted straight, then you got the wrong man," Richards replied huskily.
Hahaha :D
#30 Åkepool 19 år siden