Gravatar

#11 filmz-Chemic 19 år siden

Det minder mig om en film, hvor det er næsten samme situation, men kan ikke huske hvad det er for en?
Kan bare huske det er to skuespillere der har spillet over for hinanden før og der bliver sagt "haven't we met before?" eller "Dont I know you from somewhere?"...
Det er vel ikke Maverick jeg tænker på?

Hvad med scenen i Hot Shots i bådene, hvor Charlie Sheen møder Martin Sheen... Ret sjov
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#12 filmz-Chemic 19 år siden

En lidt alternativ "gimmick" er "Ved Vejen" af Max Von Sydow.

Historen lyder at Herman Bang sad i en tog, der kørte forbi Skørping station og så en dame, der inspirerede ham til at skrive "Ved Vejen".
I filmen ser man så en person i et tog kigge ud af vinduet som skal forestille Steen Steensen Blicher... Nice one Max :)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#13 NightHawk 19 år siden

# 9 -

Loaded Weapon er nok en af de mest vellykede spoofs til dato. Scenen med Bruce Willis er jo bare genial humor. hehe, nu sidder jeg lige og genser klip fra filmen på youtube. Elsker Estevez og Jackson i den film. :D

Bruce Willis :

En anden sjov cameo :

Danny Glover i Maverick :

# 11 -

Jep, den er nu også ret genialt fundet på. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#14 elwood 19 år siden

#13 Jackson's trauma får mig altid til at grine, med de der flashback.

Haha Star Trek nice, den kunne jeg slet ikke huske.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Benway 19 år siden

#10 Alle tiders klip, men nu har jeg en overvældende trang til at gense de film. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 mr gaijin 19 år siden

Christopher Walken i "Pulp Fiction".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 davenport 19 år siden

Anthony Robbins i Shallow Hall.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 dolphinfriendly 19 år siden

Min klare favorit er en dobbelt cameo:

"Invasion of the Bodysnatchers" '78

Kevin McCarthy (der spiller hovedrollen i '55 udgaven) kommer pludseligt rendende og brager ind foran Donald Sutherlands bil, mens han skriger "They're here already! You're next! You're next, You're next..." præcis som i den originale. Desuden dukker Don Siegel (der instruerede den originale '55 udgave) op som en skummel taxachaufør, der kører Donald Sutherland i en fælde.

Se dét er fandme genialt.

Gravatar

#19 filmz-michaell 19 år siden

Tom Waits i The Fisher King
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#20 El vez 19 år siden

David Hasselhoff i "Dodgeball" (det eneste nævneværdige ved filmen iøvrigt).

Affleck har en cool cameo i "Clerks II". Det samme med Kevin Smiths mor.
Smiths cameo i Daredevil.

Bachelor 'Brad' og 'Matt' i "Confessions of a Dangerous mind" :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: