Gravatar

#11 Jay El 21 år siden

Die Hard og den franske Taxi er også udmærkede trilogier.

Og så er der selvfølgelig crazykomedier som Naked Gun og Austin Powers.
Gravatar

#12 JannikAnd 21 år siden

Eller samtlige Von Trier trilogier, selvom der dog ikke er vedvarende karakterer eller viderebygning på en længere historie... Men hvad pokker, de er sgu stadig gode.
Gravatar

#13 Slettet Bruger [3715220005] 21 år siden

Taxi...det kan man da umuligt mene...Den første var en udmærket film. Lidt anderledes og så videre. De to sidste er bare uhyrligt platte og direkte dumme.

Matrix fortjener også at blive nævnt. Selv om jeg har det lidt på samme måde med dem som Taxi ;)
Gravatar

#14 JannikAnd 21 år siden

Matrix...det kan man da umuligt mene...Den første var en fremragende film. Lidt anderledes og så videre. De to sidste er bare uhyrligt platte og direkte dumme. ;-)
Gravatar

#15 inflector 21 år siden

#14 amen to that
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#16 Jay El 21 år siden

#14 Heh ;-)

Måske lige bortset fra LOTR, som jo er optaget af én omgang som én lang film, så synes jeg, at der generelt er meget få filmserier, hvor de efterfølgende kan matche 1'erens plot og originalitet, men derfor er det jo trilogier eller whatever alligevel. Og smag og behag er jo, som bekendt, forskellig.
Gravatar

#17 El vez 21 år siden

Hvis man er til asiatisk gys kan man tage hul på Ringu (den originale Ring) Trilogy som er kommet i denne fremragende udgivelse.

Den indeholder udover Ringu 1,2,0 også Hideo Nakatas "Sleeping Bride".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 filmz-WSTE_M 21 år siden

Så stopper festen. Matrix er en fed trilogi. Bare fordi stillen er ændret fra 1 til 2 og 3 betyder ikke at filmenene bliver værre.
Det er en udmærket trilogi!

Terminator er derimod ikke en trilogi. Det er kun lavet to. (læs: nr3 er meget dårlig)

mare mine 2ører :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#19 ks 21 år siden

Terminator 3 er da på alle måder en meget bedre film en Matrix: Revolutions!
Gravatar

#20 filmz-WSTE_M 21 år siden

øhh... nej!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.

Skriv ny kommentar: