#122 Jeg synes, den er lavet med en ufattelig opfindsomhed, lune og holdbarhed. Jeg genså den fornylig sammen med to børn, og det var en stor oplevelse at se, hvordan de begge nød den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Nu der bliver snakket La passion de Jeanne D'Arc kunne jeg godt tænke mig at høre hvorvidt i foretrækker den med eller uden Richard Einhorns ufattelig smukke musik. Har kun set den i totalt stilhed, men har bestemt tænkt mig at se den med musik, efter den scene som Benway linker til.
Desuden vil jeg bidrage med The Obvious Choice: [url=
Lidt i samme stil: En sigende scene fra [url= EDIT: Efter at jeg har set den igennem viser det sig ikke at være hele scenen :( Men hvis i har set filmen, kender i den!
(Selvsagt, Major Spoiler!) Slutningen på [url= Flew Over the Cuckoo's Nest[/url]
Musikken der bygger op til et crescendo (i THINK i used that right :D) lige når Chief bryder ud, giver kuldegysninger, HVER gang.
(Også lidt spoiler) En døende mand hvis sidste deperate ønske er at nå ud til vandet. Fra en film proppet med "fedeste film-scener ever" [url= Upon a Time in the West[/url]
En af de mest intime scener jeg nogensinde har set! De to er beskåret så de er hver for sig, men alligevel så utrolig tætte. This is love. [url= for a Dream[/url]
Da jeg så denne scene havde jeg, lige som karakterende i filmen, følelsen af lige at have været vidne til noget "larger than life". Hårene rejser sig og jeg er awestuck når jeg ser det majestætiske, guddommelige væsen bevæge sig igennem skoven. Hvilket jo er skørt fordi det blot er en tegnefilm og desuden fordi jeg slet ikke lever i den verden :). Fra [url= (Ps. Det lyder da tosset med engelsk tale, se den på original sprog people!)
Har du nogensinde været så lang væk på syre at du er blevet uvenner med alle dine venner, som du skal tilbringe time efter time med i bus. Not to worry, det er ikke noget Elton John og Tiny Dancer ikke kan klare! I [url= Famous[/url]
Så kom vi lidt omkring! Men der er selvfølgelig en million scener at vælge imellem (heldigvis).
#125 Jeg har set den på begge måder, og jeg foretrækker ikke nogen bestemt af delene som sådan. Det er to meget forskellige oplevelser. I total stilhed er den en mere trøstesløs, tør og eftertænksom fortælling, og med musik bliver den mere melodramatisk og mindre subtil fordi udtrykkende bliver forstærket, men også klart mere bevægende. På begge måder er den dog fantastisk. Einhorns musik er dog virkelig fremragende, og værd at høre for sin egen skyld.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#121 Benway 16 år siden
#122 Skeloboy 16 år siden
#123 Benway 16 år siden
#124 filmz-Bruce 16 år siden
#125 Wrangque 16 år siden
Desuden vil jeg bidrage med The Obvious Choice: [url=
Lidt i samme stil: En sigende scene fra [url= EDIT: Efter at jeg har set den igennem viser det sig ikke at være hele scenen :( Men hvis i har set filmen, kender i den!
(Selvsagt, Major Spoiler!) Slutningen på [url= Flew Over the Cuckoo's Nest[/url]
(Også lidt spoiler) En døende mand hvis sidste deperate ønske er at nå ud til vandet. Fra en film proppet med "fedeste film-scener ever" [url= Upon a Time in the West[/url]
En af de mest intime scener jeg nogensinde har set! De to er beskåret så de er hver for sig, men alligevel så utrolig tætte. This is love. [url= for a Dream[/url]
Da jeg så denne scene havde jeg, lige som karakterende i filmen, følelsen af lige at have været vidne til noget "larger than life". Hårene rejser sig og jeg er awestuck når jeg ser det majestætiske, guddommelige væsen bevæge sig igennem skoven. Hvilket jo er skørt fordi det blot er en tegnefilm og desuden fordi jeg slet ikke lever i den verden :). Fra [url= (Ps. Det lyder da tosset med engelsk tale, se den på original sprog people!)
Har du nogensinde været så lang væk på syre at du er blevet uvenner med alle dine venner, som du skal tilbringe time efter time med i bus. Not to worry, det er ikke noget Elton John og Tiny Dancer ikke kan klare! I [url= Famous[/url]
Så kom vi lidt omkring! Men der er selvfølgelig en million scener at vælge imellem (heldigvis).
#126 Skeloboy 16 år siden
#127 Benway 16 år siden
#128 Kruse 16 år siden
#129 Skeloboy 16 år siden
Men trods det dybt tragiske, er det afsindigt smukt...