Gravatar

#11 tranberg 16 år siden

Skeloboy (6) skrev:
den bliver set i dag...forfra, selvfølgelig:)

Haha, det er godt at høre :)

Det var ikke så forudsigeligt, har faktisk aldrig set den (shame on me, now).
Men det var en rigtig dejlig scene, magic Hollywood! :)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#12 elwood 16 år siden

#11 Det er hvis man har læst lidt af mine indlæg på filmz.

Men ja fed scene og korrekt klassisk hollywood 8-)

Sjovt nok også på min top 3 af film den deler første plads med Blues Brothers (jeg kan ikke vælge mellem de to hehe)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 tranberg 16 år siden

Jeg har desværre ikke lagt mærke til det i dine indlæg, men Blues Brothers var så ikke så uforudsigeligt baseret på dit profilbillede :)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#14 MOVIE1000 16 år siden

ok nice elsker denne her scene fra The Dark Knight helt klart min ynglings fra filmen [url= DAAA[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 16 år siden

Der findes mange fede scener. Lige da jeg så emnet kom jeg i tanker om disse:

Fra The Fountain, som er spækket med memorable scener. Den her scene står ret stærkt for mig. Ikke mindst takket være musikken:

Den her scene fra Lawrence of Arabia er også helt fantastisk, ikke mindst pga. Peter O'Tooles skuespil :

Og til sidst tager vi så Closer. Med dialogens mester Mike Nichols ved roret:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 filmz-Bruce 16 år siden

#1 Tak for at have taget den scene med Skeloboy, jeg er enig i, at det er en af filmhistoriens største øjeblikke på film. Dog ville jeg selv fremhæve denne fra samme film. Når man har fulgt Rhett igennem sidste halvdel af filmen, så ved man, at han ikke er kommet til denne tilstand uden omkostninger. Stadig den ultimative slutning på nogen film.

3) [url= Luck[/url]

Den for mig mest erotiske scene på film nogensinde, uden eksplicit nøgenhed, men med Bernard Hermanns ufatteligt bitre og svulstige musik indover. Tilsæt det blodrøde interiør, verdens bedste skuespiller i en alt andet end american good guy rolle og den smukkeste kvinde, fanget til perfektion af Hitchcocks linse. Levende billeder fra guldalderen.

2) [url= scene[/url]

Når man skriver Spencer Tracy i youtube, så er det ingen tilfældighed, at Inherit The Wind "popper op". Skal man vælge cinematografi over ord, når man skal udpege den fedeste filmscene? Nej. Hr. Tracy finder ind til kernen i alt det, som er godt skuepil og leverer en præstation, som i dette herrens år, er en af de bedste jubilæumsgaver for den gamle Darwin. Stadig ligeså tragisk aktuelt som nogensinde og formentlig forevigt, hvorfor denne gamle film forhåbentlig vil finde et publikum i hver eneste generation.

1) [url= vs. evolution[/url]

og man kan endda linke til endnu en scene fra filmen, ligeså stærk.

[url=

Og om ti minutter er jeg sikkert kommet på tre andre film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 elwood 16 år siden

Uden og klikke på linket til 2'eren så gætter jeg på Kim Novak (eller hvo'en efternavnet staves) den scene har du satme nævnt mange gange 8-)
Gravatar

#18 PredatorX 16 år siden

Min yndlings scene. Intet slår den:

1.[url= hør musikken[/url]

2.[url= et episk moment i filmhistorien[/url]

3.[url= du er på[/url]

Jeg undskylder på forhånd...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 filmz-Bruce 16 år siden

elwood (17) skrev:
Uden og klikke på linket til 2'eren så gætter jeg på Kim Novak (eller hvo'en efternavnet staves) den scene har du satme nævnt mange gange 8-)

You can't stop the signal Mal :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 elwood 16 år siden

Hehe 8-)

Skriv ny kommentar: