Ja, den scene har også altid været en af mine absolut favoritter :-D Jeg tror faktisk jeg havde den med sidst vi havde en lignende tråd.
Desværre er den lavet på computer, så det hele ligger ikke i kamera snilde :-( Jeg blev faktisk en smule skuffet da Robert Zemeckis fortalte mig det. Apropos Zemeckis så er der flere kamera tricks i What Lies Beneath der har en lignende WTF! faktor.
Fra The Fountain, som er spækket med memorable scener. Den her scene står ret stærkt for mig. Ikke mindst takket være musikken: http://www.youtube.com/..
Darren's film påvirker mig stærkt! Scenerne fra The Fountains og Requeim For A Dream har nogle af de scener, der er lysest for mig.
Specielt Requeim For A Dream påvirkede mig dybt.
Slutningen, hvor man ser moderens, vennens, kærestens og hans eget liv gå fuldstændig i stykker, er nogle af de stærkeste scener for mit vedkommende! Jeg ved ikke om jeg skal hade eller elske den film
- Scenen fra Once Upon a Time in America, hvor knægten sidder ude på trappen med sin flødeskumskage og venter på at bytte den til et put, men langsomt bliver mere og mere fascineret af kagen. Kan ikke finde noget link til scenen, men den er helt fantastisk og giver sig - som resten af filmen - gooood tid. :-) (en anden fed scene fra filmen er hvor kameraet kører langs en café og kører derefter baglæns op over en telefon boks hvor Robert De Niro står og ringer ind til caféen. Lang tid siden jeg har set den, men mener det er sådan det foregår - kan heller ikke finde et link til den scene dog)
- Reservoir Dogs, Stuck in the Middle With You-scenen. Fantastisk munter og morbid scene på én og samme tid. Fantastisk den måde Michael Madsen danser rundt med sit barbérblad. :-D Også fin detalje mht. musikken når han går udenfor.
- Har altid haft en svagfor for Gøgereden, fantastisk film og bog iøvrigt. Denne scene hvor McMurphy ikke får lov til at se bold, men bare selv opfinder kommentatorsporet til et blank tv indeholder mange af de elementer der gør filmen god, lige fra den kuldegys-givende Nurse Ratchet til den djævelske Jack Nicholson.
#47 - den scene fra Once Upon A Time In America er også helt fantastisk. Ikke mindst fordi den gør det hele lidt mere skræmmende: de er trods alt ældre end, at en flødeskumskage stadig er tillokkende
#41 davenport 16 år siden
#42 filmz-Bruce 16 år siden
#43 davenport 16 år siden
#44 filmzkim 16 år siden
#45 PredatorX 16 år siden
Ja, den scene har også altid været en af mine absolut favoritter :-D Jeg tror faktisk jeg havde den med sidst vi havde en lignende tråd.
Desværre er den lavet på computer, så det hele ligger ikke i kamera snilde :-( Jeg blev faktisk en smule skuffet da Robert Zemeckis fortalte mig det. Apropos Zemeckis så er der flere kamera tricks i What Lies Beneath der har en lignende WTF! faktor.
#46 filmzkim 16 år siden
Darren's film påvirker mig stærkt!
Scenerne fra The Fountains og Requeim For A Dream har nogle af de scener, der er lysest for mig.
Specielt Requeim For A Dream påvirkede mig dybt.
#47 McPeter 16 år siden
- Scenen fra Once Upon a Time in America, hvor knægten sidder ude på trappen med sin flødeskumskage og venter på at bytte den til et put, men langsomt bliver mere og mere fascineret af kagen. Kan ikke finde noget link til scenen, men den er helt fantastisk og giver sig - som resten af filmen - gooood tid. :-)
(en anden fed scene fra filmen er hvor kameraet kører langs en café og kører derefter baglæns op over en telefon boks hvor Robert De Niro står og ringer ind til caféen. Lang tid siden jeg har set den, men mener det er sådan det foregår - kan heller ikke finde et link til den scene dog)
- Reservoir Dogs, Stuck in the Middle With You-scenen. Fantastisk munter og morbid scene på én og samme tid. Fantastisk den måde Michael Madsen danser rundt med sit barbérblad. :-D Også fin detalje mht. musikken når han går udenfor.
- Har altid haft en svagfor for Gøgereden, fantastisk film og bog iøvrigt. Denne scene hvor McMurphy ikke får lov til at se bold, men bare selv opfinder kommentatorsporet til et blank tv indeholder mange af de elementer der gør filmen god, lige fra den kuldegys-givende Nurse Ratchet til den djævelske Jack Nicholson.
#48 Skeloboy 16 år siden
#49 filmz-Narniabæver 16 år siden
Underdog
Matrix Reloaded
#50 gi-jones 16 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0308508/
Megafed dok om surfing :)