Gravatar

#41 filmz-female cenobite 21 år siden

Jeg sad virkelig og grinte under rulleteksterne til Jason X. Über Jason var lidt for komisk til min smag, heh

Men meget slående beskrivelser af Friday filmene :P
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#42 Bohemian 21 år siden

#40 Tusind tak for din info om filmene, dem skal jeg da vist osse have set!
Men kan du sige lidt om kvaliteten på de forskellige film, eller hvis andre herinde har set dem vil i så lige komme med en kort bemærkning om dem,da jeg er meget interesseret i at høre om de er værd at se! ; )
Free in serenity.
Gravatar

#43 filmz-female cenobite 21 år siden

Den første er Friday film i min mening den bedste. Især fordi den er anderledes. Det sætter man lidt pris på, når det gælder film som disse, da man næsten kan sige at hvis man har set den ene, har man set dem alle.
Man skal nok være lidt til sådan slasher/horror film, ellers får man nok ikke meget udaf det.

Jeg vil klart anbefale at se dem alle, bare for oplevelsen, men bare for at tage nogen ud, der i min mening er ringe, så er det klart II, III, V, VIII, IX og X. II og III er pga jeg ikke synes om en "vattet" Jason Voorhees, hvilket han helt sikkert er i de første film. Det er først fra VI han begynde at blive rigtig grum (eller er som man kender ham). Han løber endda også i nogen af de første, hvilket jo bare slet ikke må ske, hehe
De andre er mere fordi de er lidt malplaceret, i min mening. I VIII er han alt for overnaturlig, iforhold til hvad man kender ham som (Jeg kan ikke huske om det er denne, men et lyspunkt er dog at man set Kane Hodder "out of make-up", heh), og IX og X er bare gennemsyret af dårlig karma :P
Især X, der i min mening nok er den dårligeste Friday film af dem alle.

Så med andre ord, jeg synes personligt alle er værd at se, kun for oplevelsens skyld, men når det virkelig kommer til stykket er det kun den første, IV, VI og VII der er værd at se, og som jeg ville foretrække fremfor de andre.
Gravatar

#44 Captain Vallo 21 år siden

Jeg kunne nu godt lide X'eren... Okay, slutningen var over the top, men stadig en fin (alternativ) Friday.
Tilbage til diskussionen?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

#45 21 år siden

I have seen Gou Suzuki's Octopus.
Gravatar

#46 filmz-female cenobite 21 år siden

Where!!???
Gravatar

#47 Bohemian 21 år siden

Film som jeg også godt kunne tænke mig at se, er Alle Hellraiser filmene har kun set den første...Men jeg kan ikke lige find en rækkefølge af filmene....er der nogen der har lidt info om de film?
Free in serenity.
Gravatar

#48 El vez 21 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#49 chronaden 21 år siden

se de første tre og drop resten
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#50 Bohemian 21 år siden

De andre er måske ikke noget værd?
#48 Nå ja havde lige glemt Imdb.com