Nu har jeg overvejet meget hvad for en film jeg skal have, og skal det være...
Ned Kelly -ved ikke om den overhovedet er noget værd!
Den Gode Strømer -så den i Bio og synes den var fed, men er den også fed anden, tredje og fjerde gang ?
Big Fish -den har fået rimelig gode anmeldelser, Ewan McGreggor er med og det er en film af Hollywoods ukronede konge: Tim Burton
Hvilken af disse tre vil i anbefale, eller vil i slet ikke anbefale nogen, vil i anbefale en film der kommer senere eller vil i anbefale at jeg stopper min computer op i røven og skyder mig selv ?
Jeg vil helt klart anbefale Big Fish den film er noget af det bedste der er komme fra UAS i år... hvis du har se Edward Saksehånd vil jeg sammeline dens stemning med den... det er en fucking fed film som en være skulle se... pg et must for folk der elsker film...
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Okay... det lader til at alle er ret enige om at det er Big Fish!
#3.. jeg har set Edward Saksehånd, men det er nok et år eller to siden, men kan huske jeg var vild med den, måske skulle jeg købe både Edward Saksehånd og Big Fish! Hmmm... det tror jeg næsten jeg gør!
Hold jer fra Den Gode Strømer - den er simpelthen et makværk. Selv den kære Spang Olsen sagde til gallapremieren, at nu skulle vi være søde at tage godt imod den og love at sige til vores venner, at den var fantastisk, for ellers ville ingen gå ind og se den. Om ikke andet er manden da i besiddelse af selverkendelse, men han evner ikke at skrive manuskript uden hjælp fra Anders Thomas Jensen.
Jeg ville vælge Big Fish (selv om jeg ikke har set den - den fås i en fed koreansk ltd. ed.)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#8.. jo, undskyld jeg rettede det også lige bagefter, men du må så have set det i de få sekunder det stod der! Sååå Sorry! Det er rigtig nok at du anbefalede den!
#1 filmz-karlerminven 21 år siden
Nu har jeg overvejet meget hvad for en film jeg skal have, og skal det være...
Ned Kelly
-ved ikke om den overhovedet er noget værd!
Den Gode Strømer
-så den i Bio og synes den var fed, men er den også fed anden, tredje og fjerde gang ?
Big Fish
-den har fået rimelig gode anmeldelser, Ewan McGreggor er med og det er en film af Hollywoods ukronede konge: Tim Burton
Hvilken af disse tre vil i anbefale, eller vil i slet ikke anbefale nogen, vil i anbefale en film der kommer senere eller vil i anbefale at jeg stopper min computer op i røven og skyder mig selv ?
What is a not-joke?
#2 SpielbergFreak 21 år siden
Ned Kelly er en okay film, men ikke nok til at eje.
Har selv lejet De gode strømer til i aften, og glæder mig. Men har hørt at den ikke skulle være så god som I kina spiser.... og blinkende lyget.
Så mit forslag er: BIG FISH
#3 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#4 nakalay 21 år siden
PS. Anbefaler Big Fish. :)
#5 El vez 21 år siden
#6 DarkLight 21 år siden
Den Gode Strømer er knap nok tiden værd.
#7 filmz-karlerminven 21 år siden
#3.. jeg har set Edward Saksehånd, men det er nok et år eller to siden, men kan huske jeg var vild med den, måske skulle jeg købe både Edward Saksehånd og Big Fish! Hmmm... det tror jeg næsten jeg gør!
What is a not-joke?
#8 nakalay 21 år siden
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
Jeg ville vælge Big Fish (selv om jeg ikke har set den - den fås i en fed koreansk ltd. ed.)
#10 filmz-karlerminven 21 år siden
What is a not-joke?