Jeg synes "Titanic" er alt det som "Pearl Habor" (forgæves) forsøger at være: storslået, gribende, episk.
"Equilibrium" er en udmærket film med, men låner lidt for åbenlyst fra film som "1984", "THX 1138" og "Fahrenheit 451". Desuden er action-sekvenserne som direkte taget ud af "Matrix", hvilket var lidt svært at distrahere fra. Men Bale er fed.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#71"Desuden er action-sekvenserne som direkte taget ud af "Matrix", hvilket var lidt svært at distrahere fra." [sic]
Hm? Mener du monstro "abstrahere"?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er med på Pearl Habour. Jeg er faldet i søvn til den film 2 gange, så nu har jeg opgivet. For mig er det en utrolig intetsigende film. Det er kun angrebet, der er bare noget ved at se.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Constantine.. Den bygger på et dårligt koncept om en dæmonjæger, det er snart set lidt for meget på film de sidste par år. Jeg er heller ikke en helt stor fan af Keanu reaves, det er endnu et minus.
#71 chandler75 20 år siden
"Equilibrium" er en udmærket film med, men låner lidt for åbenlyst fra film som "1984", "THX 1138" og "Fahrenheit 451". Desuden er action-sekvenserne som direkte taget ud af "Matrix", hvilket var lidt svært at distrahere fra. Men Bale er fed.
#72 filmz-yoshimura 20 år siden
Hm? Mener du monstro "abstrahere"?
#73 myggen 20 år siden
Og meget kan man i øvrigt sige om Bale, men han var sgu' ikke fed i The Machinist.
#74 chandler75 20 år siden
#75 ks 20 år siden
#76 filmz-Bruce 20 år siden
#77 myggen 20 år siden
#78 tiny 20 år siden
#79 filmz-Bruce 20 år siden
#80 filmz-da monstar 20 år siden