Gravatar

#71 chandler75 20 år siden

Jeg synes "Titanic" er alt det som "Pearl Habor" (forgæves) forsøger at være: storslået, gribende, episk.

"Equilibrium" er en udmærket film med, men låner lidt for åbenlyst fra film som "1984", "THX 1138" og "Fahrenheit 451". Desuden er action-sekvenserne som direkte taget ud af "Matrix", hvilket var lidt svært at distrahere fra. Men Bale er fed.

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#72 filmz-yoshimura 20 år siden

#71 "Desuden er action-sekvenserne som direkte taget ud af "Matrix", hvilket var lidt svært at distrahere fra." [sic]

Hm? Mener du monstro "abstrahere"?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#73 myggen 20 år siden

Nej, han mente vel, at selve filmen ikke kunne distrahere ham nok til at overse det faktum, at actionsekvenserne er taget fra Matrix :)

Og meget kan man i øvrigt sige om Bale, men han var sgu' ikke fed i The Machinist.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#74 chandler75 20 år siden

# 72 Det er vist det jeg tror jeg mener :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#75 ks 20 år siden

#73 - Var Christian Bale ikke fed i Machinist? Øh, her må jeg tillade mig at bande. WHAT THE FUCK? Det var da en skuespilspræstation af format!
Gravatar

#76 filmz-Bruce 20 år siden

#75 Hehe, jeg tror myggen var humoristisk ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#77 myggen 20 år siden

Det troede myggen også selv :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#78 tiny 20 år siden

Jeg er med på Pearl Habour. Jeg er faldet i søvn til den film 2 gange, så nu har jeg opgivet. For mig er det en utrolig intetsigende film. Det er kun angrebet, der er bare noget ved at se.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#79 filmz-Bruce 20 år siden

#78 Og History Channel extra'en :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#80 filmz-da monstar 20 år siden

Constantine.. Den bygger på et dårligt koncept om en dæmonjæger, det er snart set lidt for meget på film de sidste par år. Jeg er heller ikke en helt stor fan af Keanu reaves, det er endnu et minus.

Skriv ny kommentar: