Bad Taste er da hyggelig. Allerede der kunne man se, at PJ havde et talent ud over det sædvanlige. Det er en billig film, og det ses tydeligt at PJ ikke er rutineret i faget, men historien er da skæg, og han har fået banket en fed lille film sammen, på trods af de knappe resurser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#71 Synes nu rimelig godt om Equilibrium, kunne godt li den der "kamp stil" Gun Kata tror jeg det hedder, min ynglingsscene er klart den Hvor Han har fået den lille hund som han har i bagagerummet 8-)
Og ja jeg må også sige Titanic er en kanon film, bare fordi Leo drengen er med gør den ikke filmen dårlig, desuden så har han vist sit værd i The Aviator. Titanic er jo storslået og hele Camerons vision af forløbet er jo storslået og dramatisk.
Hmm film jeg hader som vennerne er vilde med... gone in 60 sec, synes ikke den er så fandens go en film, nej så heller Bullitt, til enhver tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mange af mine venner er vilde med "The Cider House Rules", som jeg til gengæld ikke bryder mig om. Ellers er der de fleste nye Disney film, som mine venner elsker, men jeg ikke kan tåle. Inklusiv "Nemo".
Du nedgører Quentin Tarantino, inklusive Sin City, hvor han kun instruerede 1 scene! + Du har langt fra stavet hans forholdsvis nemme efternavn korrekt. + Din indre stavekontrol trænger i det hele taget til en opdatering. = Flame bait!!!
Glad for at se at både "Pirates of the Caribbean" og "Braveheart" er blevet nævnt. Jeg mener personligt at begge står til 2 stjerner, og begge lider af mange af de samme problemer, såsom alt, alt for lang spilletid og stærk forudsigelighed. Gibsons sidste "freedom!" skrig er et af de mest ufrivilligt morsomme øjeblikke, jeg nogensinde har oplevet på film.
Derudover foragter jeg Fellinis 8 1/2 - blasfemisk indenfor visse cirkler at mene. Synes det er noget af det mest fortænkte vrøvl jeg nogensinde har set, tydeligvis lavet af en instruktør, der har ingen anelse om, hvad han laver. Blev ikke synderlig overrasket, da jeg læste et interview med Fellini, hvori han sagde, at han ikke havde noget manuskript, da optagelserne begyndte.
Jeg synes første og tredje del af "Ringenes Herre" trilogien er ganske fantastiske (begge står til 5-6 stjerner), men jeg synes "De To Tårne" ofte er næsten ulideligt kedelig.
Endnu et blasfemisk udsagn må være det, at jeg ikke synes, at "Raging Bull" er særlig fantastisk. Bevares, den er god, men jeg kedede mig også en hel del under filmens spilletid. Jeg skal nok bare se den et par gange til. Men jeg synes langtfra den er ligeså god som f.eks. "Goodfellas".
#81 dyg 20 år siden
Bad Taste er da hyggelig. Allerede der kunne man se, at PJ havde et talent ud over det sædvanlige. Det er en billig film, og det ses tydeligt at PJ ikke er rutineret i faget, men historien er da skæg, og han har fået banket en fed lille film sammen, på trods af de knappe resurser.
#82 filmz-Solevad 20 år siden
#83 elwood 20 år siden
Og ja jeg må også sige Titanic er en kanon film, bare fordi Leo drengen er med gør den ikke filmen dårlig, desuden så har han vist sit værd i The Aviator. Titanic er jo storslået og hele Camerons vision af forløbet er jo storslået og dramatisk.
Hmm film jeg hader som vennerne er vilde med... gone in 60 sec, synes ikke den er så fandens go en film, nej så heller Bullitt, til enhver tid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#84 mr gaijin 20 år siden
#85 filmz-pou 20 år siden
i samme båd er Kill Bill 1+2 og Sin City.
Så vit jeg ved har Terention været med til at lave dem alle. Det gør ham til den dårligeste instruktør til dato ;-)
#86 Outbound Sith 20 år siden
Du nedgører Quentin Tarantino, inklusive Sin City, hvor han kun instruerede 1 scene!
+
Du har langt fra stavet hans forholdsvis nemme efternavn korrekt.
+
Din indre stavekontrol trænger i det hele taget til en opdatering.
=
Flame bait!!!
Fox Mulder
#87 dyg 20 år siden
Men hans filmsmag er nu også lidt = flamebait :)
#88 filmz-ataris 20 år siden
#89 myggen 20 år siden
#90 The Insider 20 år siden
Derudover foragter jeg Fellinis 8 1/2 - blasfemisk indenfor visse cirkler at mene. Synes det er noget af det mest fortænkte vrøvl jeg nogensinde har set, tydeligvis lavet af en instruktør, der har ingen anelse om, hvad han laver. Blev ikke synderlig overrasket, da jeg læste et interview med Fellini, hvori han sagde, at han ikke havde noget manuskript, da optagelserne begyndte.
Jeg synes første og tredje del af "Ringenes Herre" trilogien er ganske fantastiske (begge står til 5-6 stjerner), men jeg synes "De To Tårne" ofte er næsten ulideligt kedelig.
Endnu et blasfemisk udsagn må være det, at jeg ikke synes, at "Raging Bull" er særlig fantastisk. Bevares, den er god, men jeg kedede mig også en hel del under filmens spilletid. Jeg skal nok bare se den et par gange til. Men jeg synes langtfra den er ligeså god som f.eks. "Goodfellas".