både brugeren og whiskyen! Dem der ikke kan lide begge dele er skøre religiøse facister!
Jeg kan godt lide whiskyen, selv om jeg indrømmet hælder mere til Islay regionen, når det kommer til den slags;) Brugeren støder jeg ofte kun på, når der kommer sarkastiske kommentarer og lignende syrlige drops synes jeg og det finder jeg ærgerligt (måske jeg bare skal være bedre opmærksom på, de positive bidrag han vel kommer med). Men Highland Park, jeg skal holde mig åben og trække mine ord i mig igen, hvis jeg ser jeg har taget fejl.
Ikke dét? Hvornår har du da sidst kommenteret et af mine indlæg, uden at du havde en enten spydig eller negativ ting at sige om enten mig eller mine holdninger? Hvor langt skal vi tilbage? Hvis der altså overhovedet findes et sådanr tidspunkt bagud i tiden hvor du bidrog med noget positivt?
#51 Lord Beef Jerky 11 år siden
#52 Big Daddy 11 år siden
#53 BN 11 år siden
Ikke dét? Hvornår har du da sidst kommenteret et af mine indlæg, uden at du havde en enten spydig eller negativ ting at sige om enten mig eller mine holdninger? Hvor langt skal vi tilbage? Hvis der altså overhovedet findes et sådanr tidspunkt bagud i tiden hvor du bidrog med noget positivt?
Som Big Daddy siger: Lad os SE det.
#54 Highland Park 11 år siden
#53: Jeg har ikke noget, jeg skal bevise over for dig. Det var en ærlig udmelding fra min side - så må du selv om, hvorvidt du tror på det.
#55 BN 11 år siden
Om det var en ærlig udmelding vil fremtiden vise. Som Big Daddy også er inde på.
#56 Highland Park 11 år siden
#57 BN 11 år siden
Der er ingen regnskabsføring - hvis der var, havde vi givet dig en masse links til dine egne tidligere indlæg.
Nej, der er kun de næste ord fra dig, det næste indlæg, sendt i min retning.
Men det glæder mig da kun, hvis du virkelig tilsigter også at skrive noget positivt.
#58 Highland Park 11 år siden
Henter du ikke pizza? :)
Der er vist noget, du har misforstået BN. :)
Som sagt har jeg ikke noget, jeg skal bevise over for dig.
[url=]Og nu til noget helt andet...[/url]
#59 BN 11 år siden
Hahaha. Dér scorede du plus-point!
Ah, mine yndlings-komikere fra dengang de var uovervindelige! ;-)
#60 Lord Beef Jerky 11 år siden