Det var meningen, at mit indlæg, #4, skulle have været det eneste af sin slags herfra. Men det sørgede Thomsen, Highland Park, Ibankai og dig selv, Lord Beef Jerky, for at det ikke blev.
Ja vi tvang dig til at gentage hele smøren indtil flere gange, så du ikke skulle frygte at blive misforstået.
Highland Park glemmer sin daglige [url= - derfor er han mopset :0
Ja, han gør det alt for kompliceret, når han hele tiden skal vente på et påskud til at være negativ overfor mig. Det ville være meget nemmere og mere ærligt, hvis han bare i stedet skrev følgende, når han skulle brokke sig:
"BN, du er et svin. Og alt hvad du skriver, er en stor gang bæ."
Ja, Highland Park, sådan gør du bare fremover. Ikke al den udenomssnak.
Hvad forventer man af en, der har opkaldt sig efter en skotsk malt whisky...Vel ikke seriøse filmsnakke, for dem deltager Highland Park sjældent i har jeg bemærket. Men som trold af en æske, dukker han ofte op, når der skal brokkes og svines. Faktisk er Highland Park meget troll-agtig. Det kunne vedkommende jo tage til efterretning og så kunne BN måske undlade konstant at gå i selvsving, så vi kunne snakke film;)
Tilbage til emnet: Film fra helvede. Der er den der sødsuppekærlighedsfilm (spoiler herfra og frem) som jeg har en svaghed for, hvor Robin Williams vistnok lægger turen forbi helvede, for at blive genforenet med sin kone, der er endt der efter et selvmord. What Dreams May Come hedder den.
Der er den der sødsuppekærlighedsfilm (spoiler herfra og frem) som jeg har en svaghed for, hvor Robin Williams vistnok lægger turen forbi helvede, for at blive genforenet med sin kone, der er endt der efter et selvmord. What Dreams May Come hedder den.
Så må jeg skuffe dig - jeg ligger ikke på lur BN.
Jeg kom med en humoristisk bemærkning, som du valgte at besvare i ramme alvor, hvilket jeg ikke fandt nogen grund til at reagere på. Jeg havde ingen intention om at skulle brokke mig over noget.
Big Daddy (45) skrev:
Hvad forventer man af en, der har opkaldt sig efter en skotsk malt whisky...
Ja hvad mon Big Daddy?
Big Daddy (45) skrev:
Men som trold af en æske, dukker han ofte op, når der skal brokkes og svines. Faktisk er Highland Park meget troll-agtig.
Dig om den snæversynede opfattelse, men jeg vil understrege, at jeg aldeles ikke har svinet nogen til. Der er ingen grund til at blæse tingene ud af proportioner.
Big Daddy (45) skrev:
Det kunne vedkommende jo tage til efterretning og så kunne BN måske undlade konstant at gå i selvsving, så vi kunne snakke film;)
For fremtiden skal jeg gerne forsøge at holde mig i skindet, når BN ufortrødent fortsætter kursen for derefter at konstatere, at det er min samt adskillige andres skyld.
#41 Highland Park 11 år siden
Vi ryger lige lukt i Gehenna.
#42 BN 11 år siden
Highland "Altid møgsur og på tværs" Park
Jeg kan ikke mindes, at du nogensinde har skrevet til mig, uden at det var negativt fra din side.
#43 Ispep 11 år siden
Highland Park glemmer sin daglige [url= - derfor er han mopset :0
#44 BN 11 år siden
Ja, han gør det alt for kompliceret, når han hele tiden skal vente på et påskud til at være negativ overfor mig. Det ville være meget nemmere og mere ærligt, hvis han bare i stedet skrev følgende, når han skulle brokke sig:
"BN, du er et svin. Og alt hvad du skriver, er en stor gang bæ."
#45 Big Daddy 11 år siden
Tilbage til emnet: Film fra helvede. Der er den der sødsuppekærlighedsfilm (spoiler herfra og frem) som jeg har en svaghed for, hvor Robin Williams vistnok lægger turen forbi helvede, for at blive genforenet med sin kone, der er endt der efter et selvmord. What Dreams May Come hedder den.
#46 BN 11 år siden
Den har Ibankai allerede på sin liste. ;-)
#47 Big Daddy 11 år siden
#48 davenport 11 år siden
#49 BN 11 år siden
#50 Highland Park 11 år siden
Jeg kom med en humoristisk bemærkning, som du valgte at besvare i ramme alvor, hvilket jeg ikke fandt nogen grund til at reagere på. Jeg havde ingen intention om at skulle brokke mig over noget.
Ja hvad mon Big Daddy?
Dig om den snæversynede opfattelse, men jeg vil understrege, at jeg aldeles ikke har svinet nogen til. Der er ingen grund til at blæse tingene ud af proportioner.
For fremtiden skal jeg gerne forsøge at holde mig i skindet, når BN ufortrødent fortsætter kursen for derefter at konstatere, at det er min samt adskillige andres skyld.