#40 Tjae det er bare ikke mig. Folk kalder dem dejlig underspillet osv, men jeg er bare ved at falde i søvn hver gang. Jeg synes heller ikke det er uhyggeligt med en lille pige i en elevator, der bare står og kiiiiigger (sådan lidt sat på spidsen) :)
Jamen når jeg nu får en sådan oplagt mulighed for at ytre mig tager jeg den, er dog godt klar over jeg nok er i mindretal med min mening på dette punkt :-)
Alle dogme film, jeg får det generelt dårligt af vuggende kameraer og dårlig lys sætning og så er jeg ikke så meget til danske film.
Alt med Hulk Hogan og andre wrestler der tro de er skuespillere.
Alt med sangerinder der tro de er skuespiller, jeg nævner i flæng glitter, crossroads
Gigli, den har fået så meget dårlig omtale, at jeg ikke tør se den og egentlig heller ikke har lyst, det tiltrods for at jeg faktisk godt kan lide Ben Affleck
Battlefield Earth - den kan umuligt være værd at se
#41 duuk74 18 år siden
#42 stefsims 18 år siden
Jeg skal aldrig se "Brokeback Mountain".
Filmen interesserer mig ikke.
#43 dolphinfriendly 18 år siden
#44 filmz-grev_michal 18 år siden
Jamen når jeg nu får en sådan oplagt mulighed for at ytre mig tager jeg den, er dog godt klar over jeg nok er i mindretal med min mening på dette punkt :-)
#45 dolphinfriendly 18 år siden
#46 filmz-mrhands 18 år siden
#47 Guts 18 år siden
Synes nu at han var med i en trilogi der er ret seværdig!
#48 stefsims 18 år siden
#49 filmz-grev_michal 18 år siden
Lugter jeg en en spinoff til en ny HBO serie hehe
#50 tiany 18 år siden
Alt med Hulk Hogan og andre wrestler der tro de er skuespillere.
Alt med sangerinder der tro de er skuespiller, jeg nævner i flæng glitter, crossroads
Gigli, den har fået så meget dårlig omtale, at jeg ikke tør se den og egentlig heller ikke har lyst, det tiltrods for at jeg faktisk godt kan lide Ben Affleck
Battlefield Earth - den kan umuligt være værd at se