Som så mange andre filmz-brugere forsøger jeg at sluge så mange film som overhovedet muligt. Der er helst ikke noget der skal gå min næse forbi. Selvfølgelig er der film jeg allerede før jeg har set dem ikke tror siger mig særlig meget. Men for det meste er det ikke noget jeg direkte ville undgå.
Så er der selvfølgelig også film som:
Saw II, III, IIII, IIIII, IIIIIIIIII. eller hvor meget det nu bliver til. Stødte uheldigvis engang ind i etteren
Nynne. Jeg kunne ikke være fjernere fra målgruppen
Rent. Musicalfilm i bohememiljøet i New York. Det kunne måske lige accepteres hvis ikke det var fordi jeg havde set traileren.
Far til fire med mine søsters børn og Bertram i Egypten tager stoffer med Rich Kids Regnar Grasten burde finde sig noget andet at lave
Det var et par eksempler fra min side. Hvad med jer? Hvilke film I endnu ikke har set, hader I allerede?
#1 - Jeg kunne ikke være mere enig hvad angår Nynne, Rent (og alle andre musicals for den sags skyld) og Regner Grasten. Desuden kan jeg tilføje det meste teenage-pjat som The Princess Diary og alt det lort der bliver spyttet ud. Desuden har jeg et lille had til Drew Barrymore efter at jeg så hende i netop sådan en prinsesse rolle, sådan noget Askepot agtigt lort og siden da har jeg holdt mig fra hendes film.
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Jeg kan ikke udstå Mark Wahlberg (jeg synes han er en pinligt dårlig skuespiller), så jeg prøver at undgå alt med ham. En gang imellem er jeg dog nødt til at se noget, enten pga. andre skuespillere, instruktøren, anmeldelserne eller lignende, men det cementerer som regel min opfattelse af ham.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Agreed. Teenagekommedier og Anna Pihl bør fjernes fra jordens overflade i selskab med Nynne, både film og serie. Spooffilm bør der heller ikke laves flere af. Havde indtil for nylig ikke haft det godt med horrorfilm fra Hollywood, men kvaliteten er steget en enkelt tak, så det hænder, at der kommer en enkelt eller to, jeg gider se.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Jeg kan ikke udstå synet af Samantha Morton og styrer konsekvent udenom film med hende...der er et eller andet rigtigt nasty over hende, kan ikke sætte finger på hvad hehe.
Generelt undgår jeg helst Spielberg og Lucas film, men den kommende Indy film er dog et must.
Jeg er generelt meget skeptisk overfor danske film, som jeg synes meget ligner hinanden, og bliver overrasket, når jeg så endelig ser en dansk film jeg virkelig kan lide.
Susanne Bier har overrasket mig positivt. Og senest "Offscreen". Men jeg synes stadig, at man skal over 10 år tilbage for at finde den sidste rigtig gode danske film ("Pusher"). Og derefter længere tilbage - tilbage til 80'erne - til Bille Augusts film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Zabriskie 19 år siden
Selvfølgelig er der film jeg allerede før jeg har set dem ikke tror siger mig særlig meget. Men for det meste er det ikke noget jeg direkte ville undgå.
Så er der selvfølgelig også film som:
Saw II, III, IIII, IIIII, IIIIIIIIII. eller hvor meget det nu bliver til. Stødte uheldigvis engang ind i etteren
Nynne. Jeg kunne ikke være fjernere fra målgruppen
Rent. Musicalfilm i bohememiljøet i New York. Det kunne måske lige accepteres hvis ikke det var fordi jeg havde set traileren.
Far til fire med mine søsters børn og Bertram i Egypten tager stoffer med Rich Kids Regnar Grasten burde finde sig noget andet at lave
Det var et par eksempler fra min side. Hvad med jer? Hvilke film I endnu ikke har set, hader I allerede?
#2 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#3 dyg 19 år siden
James Bond film, enkelte af de gamle kan jeg se, men generelt keder de mig grænseløst.
Desuden har jeg svært ved at tage Colin Farrell seriøs, så hovedparten af ting han er med i, holder jeg mig fra.
#4 filmz-jackjazz 19 år siden
//JackJazz
#5 Bohemian 19 år siden
anna pihl
#6 filmz-gofferoffer 19 år siden
Agreed. Teenagekommedier og Anna Pihl bør fjernes fra jordens overflade i selskab med Nynne, både film og serie. Spooffilm bør der heller ikke laves flere af. Havde indtil for nylig ikke haft det godt med horrorfilm fra Hollywood, men kvaliteten er steget en enkelt tak, så det hænder, at der kommer en enkelt eller to, jeg gider se.
#7 Skobbolop 19 år siden
FØJ!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 HonoDelLoce 19 år siden
er nu ret så vild med Punch Drunk Love, og glæder mig også pænt ekstremt meget til at se Reign Over Me
#9 dolphinfriendly 19 år siden
Generelt undgår jeg helst Spielberg og Lucas film, men den kommende Indy film er dog et must.
#10 chandler75 19 år siden
Susanne Bier har overrasket mig positivt. Og senest "Offscreen". Men jeg synes stadig, at man skal over 10 år tilbage for at finde den sidste rigtig gode danske film ("Pusher"). Og derefter længere tilbage - tilbage til 80'erne - til Bille Augusts film.