Gravatar

#31 dh-ad 18 år siden

Nu har jeg efterhånden slæbt mig igennem alle udgivne Harry Potter film, og attraktionen kan jeg simpelthen ikke se? Daniel Radcliffe er i bedste fald en dygtig men utrolig kedelig skuespiller. Resten er bare teenagerod med effekter...

Film med Laurence Fishburne styrer jeg uden om. Og desværre også film med Sean Connery, men manden må jo have tjent penge nok, siden det mest er blevet til dårlige biroller.

Livet er blevet for kort til dårlige film, så mit forbrug er blevet skåret voldsomt ned over de sidst 5-6 år. Groft sagt, skal en film, jeg gider se, enten have 5 stjerner i gennemsnit, eller også skal jeg have læst bogen. Men der er undtagelser.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#32 Collateral 18 år siden

#1: Helt generelt er Regner Graasten simpelthen et kæmpe stort fjols.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 thebigzzz 18 år siden

Film jeg ikke gider at se:
Alt peter jackson har været med til at lave
Så styrer jeg gerne udenom irriterende mennesker som David Hasselhoff, Scarlett Johansson, Viggo Mortensen, Elijah Woods, Jean-Claude Van Damme, Reba McEntire, Lorenzo Lamas, Taber Ø, Lisa Kudrow, Dwayne "The Rock" Johnson, Lindsay Lohan og John Travolta - der kan selvfølgelig være undtagelser ;)
Gravatar

#34 dyg 18 år siden

#33 - Nu er det ikke tråden, hvor man kommer med alt for mange forklaringer, men jeg er sgu nysgerrig:

Hvorfor Peter Jackson?

Grunden til min nysgerrighed er, at han har lavet en af mine absolutte yndlings-film, Heavenly Creatures. Mange instruktører ved du hvor du har, men jeg synes netop at PJ har vist, at han er utrolig flexibel og kan meget inden for flere genre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#35 filmz-grev_michal 18 år siden

Batman Begins
The Dark Knight(Batman Begins 2+3+4 osv)
The Prestige
El Maquinista
Equilibrium
Sin City
Sin City 2,3,4 osv

Der er selvfølgelig flere, men det var bare lige dem jeg var 100% sikker på.
Gravatar

#36 Guts 18 år siden

Okay???!?

Jeg synes faktisk at 95% af de film du nævner er super fede!!!

Men jeg kan se at Bale ikke er din favorit skuespiller!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#37 Zabriskie 18 år siden

# 35

Ja, puha, du giver godt nok Bale det glatte lag. Er det noget der kan uddybes?

Evt. Sin City-efterfølgere kan jeg på sin vis godt følge, men synes dog langt fra de er i kategorien "film der skal undgåes", aller højst "film der skal ses og brokkes over når alle andre elsker dem"

The Prestige synes jeg var fremragende
Le temps détruit tout
Gravatar

#38 Lady Arwen 18 år siden

ALT med Arnold.... I hate that guy and NO you will not be back..
Doctor Who <3
Gravatar

#39 duuk74 18 år siden

- Sportfilm.
- Danske film
- Japanske gysere
- Pladderromatik
- Teenagefilm

Generelt er jeg enig med #31. Jeg går også efter guldet, men man har self. sine "guilty pleasures" :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#40 dyg 18 år siden

Er det muligt at gå efter guldet, og så samtidigt undgå at se japanske gysere? :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: