Gravatar

#21 filmz-propagandapanda 20 år siden

Tom Hans som i to timer taler til en bold...
Gravatar

#22 PredatorX 20 år siden

Hahaha... Du får sgu skulderklap af mig for at eje American Ninja, men hvorfor har du ikke nummer 4!?!? Michael Dudikuff (gad ikke hente imdb.com op) er sgu genial til at være dårlig! :-)

Min store last er nok:

'Little Women'
De siger: Hvvaaaaa din lille homo, hvad er det for en bøsse film!?
Jeg siger: Hallo mand, jeg kan næsten ikke finde en film med ligeså meget sjæl og stemning. Ja jeg bliver bare glad og sentimental af at se den:-) Og så er Winona mega dejlig i den film. Sweeeeeeeeeet...

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 nakalay 20 år siden

#17 Grave of the Fireflies, er den amerikanske udgivelse, du ejer, god nok mht. billedkvalitet, eller skal jeg lede efter den japanske (skulle være en tand skarpere ifølge DVDBeaver) istedet?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#24 dyg 20 år siden

#22 - Har ikke fundet den på dvd endnu, men hvis jeg finder den til billige penge engang, så skal jeg da sikkert også have den :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 Scherlund 20 år siden

#23 Ja den er meget god. Den bære dog præg af at den er fra '88 og derfor er det jo ikke Wonderful Days transfer vi snakker om. Uden at have set den japanske udgave, vil jeg dog sige at jeg ikke kunne forestille mig at den er meget bedre.
Gravatar

#26 chronaden 20 år siden

well kan jeg ikke engang begynde at beskrive, for alt de ik har set eller hørt om er "gay" som de sir, især alt der ikke lige foregår på engelsk... må finde mig en ny omgangskreds!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#27 filmz-Munk 20 år siden

Wonder Boys:
De siger: Underlig film.. hvorfor den?
Jeg mener: Fremragende film, med en gribende historie og rigtigt godt skuespil..

Vanilla Sky:
De siger: Underlig film.. hvorfor den?
Jeg mener: Fremragende film, med en gribende historie og rigtigt godt skuespil.. Igen..

Life as a house:
De siger: Kedelig film.. alt for meget tøs'et.. hvorfor den?
Jeg mener: Fremragende film, med en gribende historie og rigtigt godt skuespil.. Igen igen..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#28 ks 20 år siden

Udenlandske film.

De siger: Den er jo ikke på dansk eller engelsk!?
Jeg siger: Og?
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 20 år siden

#28 Do herfra
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 Vestas 20 år siden

# 10: Hvad for et sprog skulle du ellers købe "Der Untergang" på? Kan den overhovedet købes på andre sprog?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: