#30 Det kan være, han mente, hvorfor han ikke ventede, til den kom i en dansk version med dansk dub ;o) De er jo vant til at se alle film på deres modersmål dernede i Der Vaterland.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#32 Det er ikke så mange der er så stive i tysk, men ellers er det da en del af den danske folkeskoles systemt så man kan da forstå det...jeg fangede mig selv i at side og lytte i stedet for at læse undertekster i biffen i søndags.
Jamen, der er jo engelske undertekster på den tyske 2-DVD udgave af filmen. Det må da være godt nok. Jeg tror i hvert fald man skal vente længe på et dansk dub til filmen. Meget længe... ;)
Jeg er i øvrigt god til tysk, da jeg er født og opvokset i Flensborg, men det er måske også en anelse off-topic...
Undskyld forstyrrelsen
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Predator Nogle af dem siger: Gemen action film med Arnold og et uhyre med rasta hår. Jeg siger: Visuel flot for den tid den blev lavet på, genialt monster, god suspence der gør den mere til en sci-fi thriller end gemen action, og skuespil - på trods af bøfcastet - gør det også godt.
Vampires af John carpenter De siger: Vampyr action splat. Jeg siger: Ja men jeg elsker den slags og James Woods løfter filmen.
Når snakken falder ind på Mickey Rourke film De siger: Mickey Rourke er ikke nogen god skuespiller. Jeg siger: I kender kun hans film fra 90'erne. Og af nyere så vent på Domino og Sin City.... og jeg nævner klassikerne Barfly, 9½ uge, Wild Orchild og Angel Heart... og så kan jeg sgu også godt li ham i One Upon A Time In Mexico
#6 hvis dine venner synes fight club er gammel eller på anden vis dårlig.. så skal de da have en fuld gennemscanning af deres hoved.. for deres er en fejl ;)
De siger: Adaptation ?, jamen så god var den da heller ikke, og jeg forstod den heller ikke helt
Jeg mener: Fantastisk film, rigtig velskrevet og et meget originalt manus, fænominalt spillet af især hr. cage og filmen fangede virkelig essensen af ikke at vide hvad ens liv skal munde ud i og alle de bekymringer der kommer til.
_______________________________________ How much does life weigh?
#31 filmz-yoshimura 20 år siden
#32 El vez 20 år siden
#33 cyberzed 20 år siden
#34 El vez 20 år siden
#35 Vestas 20 år siden
Jeg er i øvrigt god til tysk, da jeg er født og opvokset i Flensborg, men det er måske også en anelse off-topic...
Undskyld forstyrrelsen
#36 Martindan 20 år siden
Nogle af dem siger: Gemen action film med Arnold og et uhyre med rasta hår.
Jeg siger: Visuel flot for den tid den blev lavet på, genialt monster, god suspence der gør den mere til en sci-fi thriller end gemen action, og skuespil - på trods af bøfcastet - gør det også godt.
Vampires af John carpenter
De siger: Vampyr action splat.
Jeg siger: Ja men jeg elsker den slags og James Woods løfter filmen.
Når snakken falder ind på Mickey Rourke film
De siger: Mickey Rourke er ikke nogen god skuespiller.
Jeg siger: I kender kun hans film fra 90'erne. Og af nyere så vent på Domino og Sin City.... og jeg nævner klassikerne Barfly, 9½ uge, Wild Orchild og Angel Heart...
og så kan jeg sgu også godt li ham i One Upon A Time In Mexico
#37 chandler75 20 år siden
#38 filmz-Daedalos 20 år siden
De siger: Adaptation ?, jamen så god var den da heller ikke, og jeg forstod den heller ikke helt
Jeg mener: Fantastisk film, rigtig velskrevet og et meget originalt manus, fænominalt spillet af især hr. cage og filmen fangede virkelig essensen af ikke at vide hvad ens liv skal munde ud i og alle de bekymringer der kommer til.
How much does life weigh?
#39 Martindan 20 år siden
#38 - Hr Cage? Fightclub?
mener du ikke Brad Pitt eller Edward Norton??? eller det mig der misforstå din post?
#40 Corgan 20 år siden
#39:
Han snakker om filmen "Adaptation"... eller på dansk: "Orkidétyven".