Gravatar

#21 Babo Rises 14 år siden

[url= siger du til dette[/url]
Gravatar

#22 Skeloboy 14 år siden

#21 - en af de mest overvurderede film i nyere tid :)
Gravatar

#23 rammy 14 år siden

#22 Tror du tænker på Inception...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#24 Skeloboy 14 år siden

#23 - eller måske det var Gladiator...;)
Gravatar

#25 Kruse 14 år siden

#23: Jeg tror at det var både Inception og The Dark Knight ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 IK 14 år siden

Jeg mener det er umuligt at lave en universel liste over hvilke film man bare skal eje. Folk deler ikke den samme filmsmag, og der vil hele tiden være såkaldte mesterværker/klassikere som man bare ikke synes nok om.

Kruse (8) skrev:
Et par film som endnu ikke er nævnt:

12 Angry Men
Citizen Kane
Sunset Boulevard
Psycho
Seven Samurai
A Clockwork Orange

Har set de film du nævner, og fire af dem finder jeg ret gode, men jeg har ikke tænkt mig at eje nogen af dem. Jeg føler ikke behov for at gense dem i lang tid og have dem stående på hylden.

Har set de fleste Hitchcock og Kubrick film, men ejer ingen af deres film, fordi jeg ikke rigtig har haft lyst til at gense dem. Det er ikke ensbetydende med at deres film er dårlige, tværtimod de fleste er ganske gode, men personligt tvivler jeg stærkt på deres gensynsværdig. Gladiator, Inception, The Dark Knight mm. er til gengæld film, jeg får lyst til at se igen og igen, og derfor har de plads på min hylde.
Gravatar

#27 Bates 14 år siden

Skeloboy (20) skrev:
Det er næsten umuligt at lave en DVD-kanon, men måske man skulle prøve at få stykket en filmz-kanon sammen?

I tråde som denne plejer jeg bare at remse mine få 10/10-film op, så det vil jeg gøre igen :)

12 Angry Men
Atonement
Blade Runner
Blood In, Blood Out
Bridge To Terabithia
Cinema Paradiso
Cranes Are Flying
Den Gode, Den Onde, Den Grusomme
Do The Right Thing
Dog Day Afternoon
Fear and Loathing In Las Vegas
Forår, Sommer, Vinter, Efterår, Forår
Fountain, The
Godfather I, The
Godfather II, The
Grave Of The Fireflies
Inherit The Wind
Innocent Voices
Judgment at Nuremberg
LOTR Trilogy Extended Edition
Once Upon A Time In America
Once Upon A Time In The West
Pans Labyrint
Raging Bull
Spirited Away
United 93
Wrestler, The

Fin liste, og skræmmende jeg er så enig i dine karaktere af de film jeg også har set som er med på din liste. :)
Gravatar

#28 Bobby Singer 14 år siden

Babo Rises (21) skrev:

[url= siger du til dette[/url]

Hehe ;)

Men som jeg skrev så prøvede jeg også at blande det lidt. ;)
Idjit
Gravatar

#29 Babo Rises 14 år siden

Skeloboy (22) skrev:
#21 - en af de mest overvurderede film i nyere tid :)

Nej da.. De fleste af dem du har på din liste, betyder overvurderet :-)
Gravatar

#30 Kruse 14 år siden

IK (26) skrev:

Kruse (8) skrev:
Et par film som endnu ikke er nævnt:

12 Angry Men
Citizen Kane
Sunset Boulevard
Psycho
Seven Samurai
A Clockwork Orange

Har set de film du nævner, og fire af dem finder jeg ret gode, men jeg har ikke tænkt mig at eje nogen af dem. Jeg føler ikke behov for at gense dem i lang tid og have dem stående på hylden.

Har set de fleste Hitchcock og Kubrick film, men ejer ingen af deres film, fordi jeg ikke rigtig har haft lyst til at gense dem. Det er ikke ensbetydende med at deres film er dårlige, tværtimod de fleste er ganske gode, men personligt tvivler jeg stærkt på deres gensynsværdig. Gladiator, Inception, The Dark Knight mm. er til gengæld film, jeg får lyst til at se igen og igen, og derfor har de plads på min hylde.

Jamens sådan er vi så forskellige. Jeg vil til hver en tid heller gense de film jeg nævnte, da de efter min mening er meget bedre end noget Nolan nogensinde har lavet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: