Gravatar

#2661 Steffan Rasmussen 16 år siden

Danny Glover?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2662 Åkepool 16 år siden

Nope, han er i den første pulje af skuespillere jeg nævnte.

Sidste hint (da den helt sikkert bliver gættet nu):

Han er live på Tv2 lige nu.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2663 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så må det være Sven-Ole Thorsen hvis han er dansker.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2664 Åkepool 16 år siden

#2663 - Han er så dansk som man kan være, selvom jeg egentlig ikke har sagt at ham jeg ledte efter, var dansker.

Men det er helt korrekt, at Sven O. har spillet med i diverse film, med alle de overnævnte, så turen er din.

Er lige blevet færdig med hans biografi, så jeg fik lige lyst til at quizze lidt om ham.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2665 Steffan Rasmussen 16 år siden

Åkepool (2664) skrev:
selvom jeg egentlig ikke har sagt at ham jeg ledte efter, var dansker.

Nej det gjorde du ikke, men hvis han/hun skal være med skal være på TV2 når der er vild med svans, så er han/hun næsten nødt til at være dansker. De får nok næppe nogen udenlandske skuespillere, vi skal have en chance for at kende, til at stille op i den danske udgave.
Gravatar

#2666 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hvad har Scarlett Johansson, Linda Hamilton, Isabella Rossellini, Parker Posey og Marilu Henner til fælles?
Gravatar

#2667 mr gaijin 16 år siden

Solhanne (2666) skrev:
Hvad har Scarlett Johansson, Linda Hamilton, Isabella Rossellini, Parker Posey og Marilu Henner til fælles?

Bryster.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2668 Steffan Rasmussen 16 år siden

Det kan jeg jo ikke argumentere imod, men det er ikke det jeg tænker på. :-)
Gravatar

#2669 Steffan Rasmussen 16 år siden

Den fælles ting har ikke nogat at gøre med deres skuespillerpræstationer, men derimod med deres familiemæssige forhold.
Gravatar

#2670 rockysds 16 år siden

Deres mødre er alle fra Skandinavien?
Johanssons er dansk, og Rossellinis er jo Ingrid Bergman, men ellers ved jeg ikke?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: