Du har helt ret. Det chuck der er disket for at forsøge at stjæle sig til et rigtigt svar. Så BN eller mr gaijin (da Kruse åbenbart ikke har noget på bedding)?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jamen, så må jeg da selv komme med et spørgsmål :)
I 2003 havde Andrew Dominik skrevet et manuskript baseret på bogen "The Killer Inside Me", og stod til at instrueret den på det pågældende tidspunkt. Hvem havde han valgt skulle spille hovedrollen, Lou Ford?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Da denne skuespiller droppede fra projektet, droppede Andrew Dominik også fra, da han følte at han havde brug for et så stort navn, som ham der droppede fra, for at kunne bære en så kompleks og forstyrrende film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#4821 MMB 15 år siden
Hvad i al verden ville du så?
Jeg ville til gengæld ikke kalde Motörhead rock..
#4822 Steffan Rasmussen 15 år siden
Motorhead er blød melodisk rock.
#4823 BN 15 år siden
Men Kruse havde da ellers flest rigtige.
#4824 Kruse 15 år siden
#4825 Steffan Rasmussen 15 år siden
Du har helt ret. Det chuck der er disket for at forsøge at stjæle sig til et rigtigt svar. Så BN eller mr gaijin (da Kruse åbenbart ikke har noget på bedding)?
#4826 Kruse 15 år siden
I 2003 havde Andrew Dominik skrevet et manuskript baseret på bogen "The Killer Inside Me", og stod til at instrueret den på det pågældende tidspunkt. Hvem havde han valgt skulle spille hovedrollen, Lou Ford?
#4827 Kruse 15 år siden
#4828 Skeloboy 15 år siden
hehe, hvis det er noget Motorhead aldrig har været, så er det melodisk :), men fangede godt ironien.
Men ellers vil jeg kalde det for rock 'n' roll og heavy metal.
Lenny Kravitz er alt muligt forskelligt, og var fed engang i 90'erne. [url= Away er noget værre bøs' rock[/url]
#4829 jessup 15 år siden
#4830 MMB 15 år siden