Gravatar

#4811 Steffan Rasmussen 15 år siden

Kruse (4810) skrev:
The Conversation

Yep
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4812 Kruse 15 år siden

Chinatown?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4813 Steffan Rasmussen 15 år siden

Kruse (4812) skrev:
Chinatown

Definitely
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4814 chuck 15 år siden

Hmm, det er ikke Harry & Tonto, Alice Doesn't Live Here Anymore eller Murder on the Orient Express. Og her kommer et lille forsigtigt vel?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4815 Steffan Rasmussen 15 år siden

chuck (4814) skrev:
Hmm, det er ikke Harry & Tonto, Alice Doesn't Live Here Anymore eller Murder on the Orient Express. Og her kommer et lille forsigtigt vel?

Nej, nej og ... nej
Gravatar

#4816 Steffan Rasmussen 15 år siden

Den sidste film deler navn med fornavnet på en kendt rocksanger.
Gravatar

#4817 mr gaijin 15 år siden

#4816 Lenny.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4818 Steffan Rasmussen 15 år siden

mr gaijin (4817) skrev:
#4816 Lenny.

Rigtigt. Hvilket betyder at jeg har dummet mig, da det var Lemmy fra Motorhead jeg tænkte på. Men der var da en der kunne se ud over min forkerte tankegang.

mr gaijin, chuck, Kruse eller BN. Den hurtigste med et nyt spørgsmål tager turen.
Gravatar

#4819 mr gaijin 15 år siden

Steffan Rasmussen (4818) skrev:
Rigtigt. Hvilket betyder at jeg har dummet mig, da det var Lemmy fra Motorhead jeg tænkte på. Men der var da en der kunne se ud over min forkerte tankegang.

Jeg troede, at du mente Lenny Kravitz :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4820 Steffan Rasmussen 15 år siden

mr gaijin (4819) skrev:
Jeg troede, at du mente Lenny Kravitz :)

Det ville jeg ikke kalde Rock

Skriv ny kommentar: