Jeg tænkte på om folk synes det er lettest selv at slæbe snacks og drikkevarer med eller om vi skal lave en fælles udflugt til Assens (6 km herfra) og handle ind. I Assens har vi 2xFakta, Netto (dog træls parkering), Superbrugsen, Kiwi, Aldi og Spar (endnu mere træls parkering).
Jeg regner med at aftensmaden bliver fra Rosa Pizza i Assens - de har ganske fine pizzaer dog ikke med "ekstra dej" :p Til gengæld kan man vælge mellem størrelserne alm., Deep Pan , familie, kæmpe familie og kæmpe kæmpe :D
(de kan findes på Just-eat under 5610) - I så fald, sørg for at have kontanter så vi ikke så i betalingshelvede ;)
Til jer der overnatter; Husk sovepose/dyne :)
Har stadig 2 ledige sofaer.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg tror vidst der er god taktik i og handle på vejen/for inden, det andet kan self. være hygsomt også, men argg det er jo precious time, der ku bruges på så meget andet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 Wangsgaard 13 år siden
#112 Bony 13 år siden
Når du tager til Mexico, så inviterer jeg mig selv! ;)
#113 Kruse 13 år siden
Du sender bare en flybillet :)
#114 elwood 13 år siden
Der er 3 seler, og ja det mener jeg skam der kan, og det har der også gjort 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 wimmie 13 år siden
Jeg tænkte på om folk synes det er lettest selv at slæbe snacks og drikkevarer med eller om vi skal lave en fælles udflugt til Assens (6 km herfra) og handle ind. I Assens har vi 2xFakta, Netto (dog træls parkering), Superbrugsen, Kiwi, Aldi og Spar (endnu mere træls parkering).
Jeg regner med at aftensmaden bliver fra Rosa Pizza i Assens - de har ganske fine pizzaer dog ikke med "ekstra dej" :p
Til gengæld kan man vælge mellem størrelserne alm., Deep Pan , familie, kæmpe familie og kæmpe kæmpe :D
(de kan findes på Just-eat under 5610) - I så fald, sørg for at have kontanter så vi ikke så i betalingshelvede ;)
Til jer der overnatter; Husk sovepose/dyne :)
Har stadig 2 ledige sofaer.
#116 Bony 13 år siden
Hehe, den var der vist ikke mange der fangede.. ;)
#117 Nicki52 13 år siden
Hvis jeg altså er velkommen.
#118 Bony 13 år siden
#119 Nicki52 13 år siden
Måske næste gang?
#120 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"