Gravatar

#21 dyg 13 år siden

Den 13. kan jeg helt sikkert ikke, da jeg er i det fjerne østen, og den 20. er desværre også en smule uklar :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 wimmie 13 år siden

dyg (21) skrev:
Den 13. kan jeg helt sikkert ikke, da jeg er i det fjerne østen, og den 20. er desværre også en smule uklar :/

Buuuuh!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 dyg 13 år siden

Men jeg stemmer for den 20., for så er der i det mindste en chance for, at jeg kan komme med ;)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#24 wimmie 13 år siden

Så må du hellere gå ind og stemme så du kan få lidt indflydelse ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#25 Collateral 13 år siden

Så er jeg lige blevet inviteret til fødselsdag d. 20. august. Holder det lige til et måske til vi finder ud af hvad vi lander på for en dato. Har dog fjernet min stemme fra d. 20.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#26 Neranders 13 år siden

I tilfælde af, det bliver den 13., vil jeg være meget interesseret i et lift fra og til Odense, hvis det kan lade sig gøre.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#27 DarkLight 13 år siden

Bussen fra Odense er ikke ret farlig :) I hvert fald lykkes det én gang. At jeg så ringede på hos de forkerte, er en helt anden sag :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 Neranders 13 år siden

Jeg kan heller ikke forestille mig en bustur mere farlig end et filmz-arrangement. ;) Det var nu mere for at spare lidt penge, da det umiddelbart ser ud til at være en semi-lang bustur.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#29 MOVIE1000 13 år siden

??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 Neranders 13 år siden

!!
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: